مقایسه اثربخشی دو روش تدریس سنتی و بارش مغزی بر افزایش یادگیری ریاضی در دانش آموزان دختر دوم متوسطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اثربخشی دو روش تدریس سنتی و بارش مغزی بر افزایش یادگیری ریاضی در دانش آموزان دختر دوم متوسطه دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اثربخشی دو روش تدریس سنتی و بارش مغزی بر افزایش یادگیری ریاضی در دانش آموزان دختر دوم متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثربخشی دو روش تدریس سنتی و بارش مغزی بر افزایش یادگیری ریاضی در دانش آموزان دختر دوم متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اثربخشی دو روش تدریس سنتی و بارش مغزی بر افزایش یادگیری ریاضی در دانش آموزان دختر دوم متوسطه :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر، مقایسه اثربخشی دو روش تدریس سنتی و بارش مغزی بر افزایش یادگیریریاضی در دانش آموزان دختر دوم متوسطه می باشدکه در قالب یک طرح تحقیقی از نوع نیمه آزمایشی با طرح پیشآزمون- پس آزمون با دو گروه آزمایش انجام شد. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر سیرجان می باشد که در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ به تحصیل مشغول می باشند. که از بین آن ها با استفاده از روش نمونه گیری به صورت تصادفی خوشه ای چند مرحله ای ۴۰ نفر که تعداد ۱۷ نفر به شکل یادگیری سنتی و تعداد ۲۳نفر به شیوه تدریس بارش مغزی در درس ریاضی تحت آموزش قرار گرفتند. ابزار مورد استفاده به منظور اندازه گیرییادگیری دانش آموزان، نمرات درس ریاضی آنان به عنوان ملاک یادگیری در نظر گرفته شد. با استفاده از نرم افزارspss16 ، آزمون t یافته های پژوهش نشان داد بیندو روش تدریس سنتی و بارش مغزی بر افزایش یادگیری ریاضیدر دانش آموزان دختر دوم متوسطه در سطح ۰/۰۰۰ تفاوت وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.