سیستم ارتباط با مشتریان در «صنایع الکترونیک شیراز»


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سیستم ارتباط با مشتریان در «صنایع الکترونیک شیراز» دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سیستم ارتباط با مشتریان در «صنایع الکترونیک شیراز»  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سیستم ارتباط با مشتریان در «صنایع الکترونیک شیراز»،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سیستم ارتباط با مشتریان در «صنایع الکترونیک شیراز» :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

رضایت مشتریان به عنوان محور اصلی الگوی مدیریت کیفیت جامع صا ایران معرفی شده است. این الگو متشکل از شش بخش اصلی به شرح زیر می باشد: -کیفیت کارکنان. –کیفیت محیط. –کیفیت فرایندها. –کیفیت سیستم ها. –کیفیت برنامه ها. اگرچه روح حاکم بر کلیه این بخش ها تلاش در جهت رضایت مشتری است اما در بخش کیفیت سیستم ها تلاش در جهت بهبود خدمات تجلی بیشتری دارد. فعالیت در زمینه ارتباط سیستماتیک، مطالعات و اقدامات اولیه از سال ۷۷ به شرح مندرج در مقاله آغاز گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.