بررسی مقایسه ی تاثیرچند معلمی و تک معلمی در یادگیری راهبرد های حل مسئله در درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم شهرخوی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ی تاثیرچند معلمی و تک معلمی در یادگیری راهبرد های حل مسئله در درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم شهرخوی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ی تاثیرچند معلمی و تک معلمی در یادگیری راهبرد های حل مسئله در درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم شهرخوی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ی تاثیرچند معلمی و تک معلمی در یادگیری راهبرد های حل مسئله در درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم شهرخوی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ی تاثیرچند معلمی و تک معلمی در یادگیری راهبرد های حل مسئله در درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم شهرخوی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

این پژوهش به منظور بررسی مقایسه ی تأثیر چندمعلمی وتک معلمی در یادگیری راهبرد های حد مسئله در درس ریاضیدانش آموزان پایه ششم شهر خدوی در سال تحصدیلی ۹۴-۹۳ انجامشد. جامعه آماری تحقیق شامل همه دانش آموزان پایه ی ششمابتدایی مشغول به تحصیل در شهر خوی (۳۶۵۹ نفر) درسال تحصیلی ۹۴-۹۳ بود. از این تعداد ۳۰ نفر از دانش آموزان تک معلمی و ۳۰ نفر از دانش آموزان چند معلمی به صورت نمونه گیریخوشه ای انتخاب شدند. روش تحقیق حاضر از نوع علی-مقایسه ای بود. اطلاعات و داده های لازم از طریق آزمون محققساخته جمع آوری شده و مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفتند . رواییاین آزمون توسط اساتید متخصص راهنما، و معلمین پایه ششممورد بررسی و تایید قرار گرفت. همچنین پایایی آن از طریق ضریبآلفای کرونباخ (اجرا در نمونه کوچکتر قبل از اجرای اصلی ۰/۸۱) به دست آمد. برای توصفی داده هدا از روش های آماری توصیفیهمچون میانگین، انحراف معیار، کجی و کشیدگی، جداول ونمودارهای توزیع فراوانی و برای آزمون فرضدیه ها ازآزمون تی مستقل استفاده شد. داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار آماری Spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. براساس نتایج حاص از آزمون فرضیه ها مشخص شد، بین تدریس چند معلمی وتک معلمی در یادگیری راهبرد رسم شکل و راهبرد حد مسالهساده تر در درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم شهرخوی تفاوتمعناداری در سطح ۰/۵ وجود ندارد. اما بین تدریس چند معلمی و تک معلمی در یادگیری راهبرد الگوسازی و راهبرد حدس و آزمایشدر درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم شهرخوی تفاوت معناداری در سطح ۰/۰۵ وجود دارد. درک ، نتایج حاصل از فرضیه اصلی نشان داد، بین تدریس چند معلمی و تک معلمی در یادگیری راهبردهای حل مساله در درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم شهرخویتفاوت معناداری در سطح ۰/۰۵ به نفع روش چندد معلمی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.