تاثیر متغیرهای روانشناختی بر بدبینی و وفاداری مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر متغیرهای روانشناختی بر بدبینی و وفاداری مشتریان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر متغیرهای روانشناختی بر بدبینی و وفاداری مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر متغیرهای روانشناختی بر بدبینی و وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر متغیرهای روانشناختی بر بدبینی و وفاداری مشتریان :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
شناخت علل بدبینی مشتریان و تاثیری که بر روی روند بازاریابی و فروش کسب و کارها می گذرد، بی شک عامل مهمی در سودآوری شرکتها می باشد پژوهش حاضر با هدف بررسی میزان تاثیر ابعاد درونی و روانشناختی افراد بر بروز بدبینی و وفاداری در مشتریان می باشد لذا برای این کار تعداد ۳۸۴ نمونه به روش نمونه گیری دسترس از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران دانشکده مدیریت و اقتصاد هدف مطالعه و بررسی قرار گرفتند. این تحقیق از نظر هدف کاربردی به جهت شیوه جمع اوری اطلاعات پیمایشی و به لحاظ بررسی روابط بین متغیرها از نوع همبستگی است. نتایج نشان داد بدبینی شخصیتی بر بروز بدبینی مشتریان تاثیر مستقیم دارد همچنین بدبینی مشتریان بر سطوح مختلف بدبینی و جهت دهی به بازار تاثیر مستقیم دار.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.