رتبه بندی روابط درونی بین شاخص های عملکرد ارتباط با مشتریان الکترونیک در بانک ملی استان گلستان با استفاده از تکنیک ANP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی روابط درونی بین شاخص های عملکرد ارتباط با مشتریان الکترونیک در بانک ملی استان گلستان با استفاده از تکنیک ANP دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی روابط درونی بین شاخص های عملکرد ارتباط با مشتریان الکترونیک در بانک ملی استان گلستان با استفاده از تکنیک ANP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی روابط درونی بین شاخص های عملکرد ارتباط با مشتریان الکترونیک در بانک ملی استان گلستان با استفاده از تکنیک ANP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی روابط درونی بین شاخص های عملکرد ارتباط با مشتریان الکترونیک در بانک ملی استان گلستان با استفاده از تکنیک ANP :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش، رتبه بندی روابط درونی بین شاخص های عملکرد ارتباط با مشتریان الکترونیک در بانک ملی استان گلستان با استفاده از تکنیک ANP می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و بر اساس روش گردآوری داده ها از نوع توصیفی- پیمایشی محسوب می شود. جامعه هدف این پژوهش، بانک ملی استان گلستان می باشد. جمع آوری داده ها از پرسشنامه مقایسات زوجی استفاده شده است. نتایج حاصل نشان داد که عامل رضایت مشتری از عملکرد ارتباط با مشتری با وزن نسبی ۰.۱۷۳ در رتبه اول و پس از آن عامل افزایش سود مشتری با وزن نسبی۰.۱۷۱ در رتبه دوم و عامل پشتیبانی محصول با وزن نسبی ۰.۰۱۰ در رتبه آخر اهمیت قرار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.