نقش درس بازاریابی ورزشی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش درس بازاریابی ورزشی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش درس بازاریابی ورزشی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش درس بازاریابی ورزشی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش درس بازاریابی ورزشی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین :

تعداد صفحات :۴

چکیده مقاله:

توسعه هر کشوری در گرو استفاده از همه امکانات به خصوص نیروی انسانی جامعه است، نیروی انسانی یکی از عوامل مهم و کلیدی در هر کشوری محسوب می شود و در این میان نقش نیروی انسانی متخصص و دانشگاهی بیش از سایرین است. صنعت ورزش صنعتی است که در آن فر صتهای شغلی و منابع در آمدی گسترده ای وجود دارد. یکی از دروسی که جزء واحدهای موزشی دانشجویان تربیت بدنی بوده درس بازاریابی ورزشی است. لذ ا هدف از انجام این تحقیق نیز بررسی تاثیر درس بازاریابی ورزشی بر قصد کار آفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه زاد اسلامی قزوین بوده است تا مشخص شود که آیا گذراندن این واحد درسی می تواند نقشی در توسعه قصد کارافرینی دانشجویان داشته باشد یا خیر؟ مروری بر پیشینه ی تحقیق : عزیزیان ۱۳۹۲ در تحقیقی با عنوان تاثیر آموزش کار آفرینی بر قصد و ویژگی های کار آفرینانه دانشجویان انجام داد. در این تحقیق ویژگی های کار آفرینی دانشجویان قبل و بعد از شرکت در کلاس های کار آفرینی با هم مقایسه شد. یافته های پژوهش نشان داد که شرکت در کلاس های کار آفرینی موجب افزایش تمایل به کار آفرینی شده است. شوارز و همکارانش ۲۰۰۹ در تحقیقی که در کشور اتریش انجام شده است به بررسی عوامل کلیدی موثر بر قصد دانشجویان برای ایجاد و راه اندازی یک سرمایه گذاری جدید می پردازد. تحقیقات نشان می دهد در مورد شرایط محیطی، محیط دانشگاه تاثیر معنی داری در قصد کار آفرینی داشت. روش تحقیق :روش تحقیق حاضر از نظر نوع تحقیق تو صیفی و علی_ مقایسه ای و از نظر هدف کاربردی است. جامعه اماری این پژوهش شامل تمامی دانشجویان تحصیلا ت تکمیلی تربیت بدنی دانشگاه زاد قزوین بوده است . گروه او افرادی که درس بازاریابی ورزشی را گذرانده بودند ۴۵ نفر و گروه دوم افرادی که درس بازاریابی ورزشی را نگذرانده بودند ۶۳ نفر جهت تعیین روایی صوری و محتوایی پرسشنامه، از نظرات ده نفر از اساتید محترم مدیریت ورزشی استفاده شد و پایایی پرسشنامه نیز از طریق آلفای کرونباخ و روش دو نیمه کردن به دست آمد. =۰.۸۷ همچنین با توجه به نرمال بودن توزیع داده ها که با استفاده از آزمون کلموگروف اسمیرنف تعیین شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.