بررسی کاربرد آمیخته بازاریابی در گردشگری پایدار با تأکید بر مدل آمیخته بازاریابی گردشگری پایدار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی کاربرد آمیخته بازاریابی در گردشگری پایدار با تأکید بر مدل آمیخته بازاریابی گردشگری پایدار دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی کاربرد آمیخته بازاریابی در گردشگری پایدار با تأکید بر مدل آمیخته بازاریابی گردشگری پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی کاربرد آمیخته بازاریابی در گردشگری پایدار با تأکید بر مدل آمیخته بازاریابی گردشگری پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی کاربرد آمیخته بازاریابی در گردشگری پایدار با تأکید بر مدل آمیخته بازاریابی گردشگری پایدار :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

در این پژوهش به توضیح نقش بازاریابی در اجرای گردشگریپایدار پرداخته شده است. با استفاده از تعاریف جدید بازاریابی،مباحث مربوط به مشتریان و ذینفعان بررسی شده است. همچنیننشان داده شده است که چگونه تشخیص اهمیت گردشگری پایداردر تمامی مقیاس ها فعالیت های گردشگری، فرصتی برای بازاریابیاست تا آن را به پایدار برساند. ابتدا مروری داشته ایم بر اصولگردشگری پایدار و بر اساس آن یک مد بازاریابی گردشگری پایداررا معرفی نموده ایم که ملاحظات پایدار را در هر مرحله فرآیندبرنامه ریزی در نظر می گیرد. این مدل توسعه تئوری گردشگرپایدار را توضیح داده و یک ابزار مفهومی برای مدیریت نقشاجتماعی و بوم شناختی یک سازمان گردشگر در طرف عرضه و یکفرصت جدید برای فهم تصمیم ساز مشتریان در طرف تقاضا ارائهمی کند. در این مدل با یک ماتریس ۳۰ سلولی ارائه شده است که دریک طرف ۱۰ عنصر آمیخته بازاریابی شامل محصول ، قیمت، ترفیع،مکان، مشارکت کنندگان، پردازش، دارایی های فیزیکی، شراکت،بسته بندی و برنامه ریزی و در طرف دیگر ۳ گزینه مهم در گردشگریپایدار شامل عوامل اقتصادی، عوامل محیط زیستی و عواملفرهنگی – اجتماعی قرار دارد. هدف از این تحقیق بررسی ابعاد مختلفآمیخته بازاریابی در توسعه گردشگری پایدار شهری بوده است تا دربرنامه ریزی های آینده گردشگری و بازاریابی مورد استفاده قرارگیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.