تعیین سطح یادگیری سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین سطح یادگیری سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین سطح یادگیری سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین سطح یادگیری سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین سطح یادگیری سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش تعیین سطح یادگیری سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان است. همچنین وضعیت هریک از مولفههای یادگیری سازمانی به تفکیک تعیین شده است. این پژوهش از حیث هدف یک پژوهش کاربردی است و از جهت اجرا توصیفی (همبستگی) است. روش گرد آوری اطلاعات در این پژوهش روش میدانی و کتابخانه ای است. ابزار مورد استفاده در این پژوهش، پرسشنامه یادگیری سازمانی بیک و موتان (۱۹۹۵ (شامل ۲۵ گویه است که ۵ مولفه را اندازه می گیرد. برای تعیین پایایی پرسشنامه، ابتدا پرسشنامه در یک مطالعه مقدماتی مورد بررسی قرار گرفت و پایایی آن ۹۱ = %D بدست آمد. همچنین روایی صوری پرسشنامه توسط تعدادی از متخصصان تربیت بدنی مورد تائید قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش ۴۰۸ نفر از کارشناسان وزارت ورزش و جوانان با مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر را شامل می شود که با استفاده از فرمول کوکران نمونه ای به حجم ۱۹۷ نفر از بین آنان انتخاب گردید. برای تحلیل داده ها از آمار توصیفی شامل فراوانی، درصد و میانگین و آمار استنباطی شامل آزمون t نمونه استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد سطح کلیه مولفه های یادگیری سازمانی پایین تر از میانگین فرضی است و این نشان دهنده این است که کلیه مولفه های یادگیری سازمانی در این وزارت در حد مطلوبی قرار ندارند. همچنین در بین مولفه های یادگیری سازمانی، مولفه رهبری مبتنی بر چشم انداز با میانگین ۵۰.۲ در بالاترین سطح و مولفه کسب و نشر اطلاعات با میانگین ۳۴.۲ در پایین ترین سطح قرار دارند. علاوه بر این، بین میانگین فرضی جامعه ۶۰ با میانگین مشاهده شده یادگیری سازمانی ۰۸.۱۲ اختلاف معناداری وجود دارد و نتیجه می شود که یادگیری سازمانی کارشناسان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.