تأثیر انواع تبلیغات ورزشی بر گرایش به ورزش در بین شهروندان ارومیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر انواع تبلیغات ورزشی بر گرایش به ورزش در بین شهروندان ارومیه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر انواع تبلیغات ورزشی بر گرایش به ورزش در بین شهروندان ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر انواع تبلیغات ورزشی بر گرایش به ورزش در بین شهروندان ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر انواع تبلیغات ورزشی بر گرایش به ورزش در بین شهروندان ارومیه :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

مقدمه: هدف این تحقیق بررسی تأثیرات انواع تبلیغات ورزشی بر گرایش به ورزش در میان شهروندان اروم یه ای بود. برای آزمایش فرضیات، یک تحقیق پیمایشی انجام گرفت. روش شناسی: در این تحقیق ۳۲۴ نفر حضور یافتند. نرمافزار SPSS برای محاسبه تاثیر انواع تبلیغات نظیر(بروشور،تلویزیون، رادیو، پوستر و تابلوی اعلانات، مجلات و روزنامه های ورزشی، اینترنت و ایمیل) در گرا یش به ورزش مورد استفاده قرار گرفت. در تحلیل استنباطی به منظور بررسی سطح معناداری از آزمون t در سطح ۰۵.۰ استفاده شد. نتایج: نتایج نشان داد که تبلیغات تلویزیونی و مجلات و روزنامه های ورزشی بر گرایش به ورزش شهروندان ارومیه ای به طور کاملاً معنی داری تأثیر مثبت دارد در حالی که این تأثیر در سایر انواع تبلیغات معنی دار نیست. همچنین خصوصیات دموگرافیک (سن، جنسیت، سطح درآمد، منطقه جغرافیایی)، تفاوت معناداری را در نظرات شهروندان ارومیهای ایجاد نکردند. نتیجهگیری: یافتههای این تحقیق به بازاریابی، مدیران، مسئولان ورزش و مربیان در درک رفتار و قصد و گرایش ورزشی شهروندان ارومیهای کمک می نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.