بررسی وضعیت موجود آمیخته بازاریابی (۸ پی) در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وضعیت موجود آمیخته بازاریابی (۸ پی) در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وضعیت موجود آمیخته بازاریابی (۸ پی) در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وضعیت موجود آمیخته بازاریابی (۸ پی) در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وضعیت موجود آمیخته بازاریابی (۸ پی) در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران :

تعداد صفحات :۴

چکیده مقاله:

مقدمه: هدف از این پژوهش بررسی وضعیت موجود آمیخته بازاریابی (۸ پی) در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران بود. روش تحقیق، آمیخته از نوع اکتشافی متوالی (کیفی – کمی) می باشد. روش شناسی: جامعه آماری تحقیق شامل سه گروه مدیران عامل و اعضای کمیته بازریابی ۱۸ باشگاه لیگ برتر فوتبال ایران، اساتید مدیریت ورزشی دانشگاه های دولتی سراسر کشور و اعضای کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال بود. روش نمونه گیری در مرحله مصاحبه به صورت نظری (هدفمند) انجام گرفت. در مرحله توزیع پرسشنامه، روش نمونه گیری کل شمار بود و پرسشنامه ها به دو شکل حضوری و الکترونیکی توزیع گردید. در مجموع تعداد ۱۲۴ پرسشنامه سالم مورد تحلیل قرار گرفت. روایی پرسشنامه بوسیله ۱۰ نفر از اساتید مدیریت ورزشی مورد بررسی قرار گرفت و پس از اعمال تغییراتی در پرسشنامه، روایی آن مورد تائید قرار گرفت. به منظور بررسی پایایی پرسشنامه، از آزمون آلفای کرونباخ استفاده شد. ضریب پایایی برای عناصر محصول ۹۵/۰ ،قیمت ۹۵/۰ ،توزیع ۹۴/۰ ،ترویج ۹۳/۰ ،افراد ۹۰/۰ ،حمایت ۹۲/۰ ،شواهد فیزیکی ۹۴/۰ و فرآیند ۹۵/۰ بدست آمد. پس از توزیع پرسشنامه ها و جمع آوری آنها، با استفاده از آزمون آماری تی تک گروهی بوسیله نرم افزاری اس پی اس اس دادهای گردآوری شد تحلیل گردید.نتایج: با توجه به میانگین عناصر و نتایج آزمون تی تک نمونه ای وضعیت موجود هیچ کدام از عناصر آمیخته بازاریابی در باشگاه های فوتبال ایران در دامنه مطلوب قرار ندارد و تفاوت آنها با نمره ۶۶/۳ معنادار می باشد (۰۰۰/۰=p.(نتیجه گیری: عدم وضعیت مطلوب آمیخته بازاریابی در باشگاه های فوتبال ایران از نظر میزان توجه به آنها، حاکی از سلیقه ای و نامنظم بودن فعالیت های بازاریابی در باشگاه های فوتبال ایران می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.