ارزیابی کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهها از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهها از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهها از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهها از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهها از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان) :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

مقدمه: تحلیل شکاف کیفیت خدمات، مدیریت را قادر میسازد تا ضمن جلوگیری از کاهش کیفیت، منابع محدود مالی را به حوزههایی اختصاص دهند که اهمیت بیشتری دارند؛ بنابراین، در این پژوهش تلاش شده است کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با استفاده از تکنیک تحلیل شکاف تحلیل شود.روششناسی: پژوهش حاضر از نوع توصیفی بوده و جامعه آماری آن تمامی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ بود که ۲۵۶ دانشجو (۱۲۶ پسر و ۱۳۰ دختر) به صورت تصادفی برای شرکت در پژوهش انتخاب و به پرسشنامه سروکوال (پاراسورامان و همکاران،۱۹۸۵ (پاسخ دادند. این پرسشنامه دارای ۲۲ سؤال هم وزن در مقیاس لیکرت هفت ارزشی است و پنج ب۹عد کیفیت خدمات (عناصر عینی، اعتبار، پاسخگویی، اطمینان و همدلی) را در دو بخش ادراکات و انتظارات مشتریان میسنجد. در این پژوهش روایی صوری و محتواییپرسشنامهها مورد تأیید متخصصان قرار گرفت اما پایایی آنها پیشتر توسط رمضانیان و همکاران (۱۳۹۲ (و به روش آلفای کرونباخ به ترتیب ۸۹۹/۰= و ۹۷۶/۰= برای پرسشنامههای ادراکات و انتظارات محاسبه شده بود. آزمون ویلکاکسون نیز برای آزمون فرضیات استفاده شد. نتایج: نتایج نشان داد که در همه ابعاد کیفیت خدمات در اماکن ورزشی دانشگاه، شکاف منفی معنیدار وجود دارد (۰۵/۰<P .(بیشترین شکاف کیفیت مربوط به ب۹عد همدلی (۱۹/۲ (-و کمترین آن مربوط به ب۹عد اطمینان (۷۳/۱ (-بود.بحث و نتیجهگیری: با توجه به نتایج پژوهش حاضر و شکافهای عمده در کیفیت ارائه خدمات در اماکن و فضاهای ورزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، توجه هر چه بیشتر به بهبود کیفیت خدمات در اماکن ورزشی این دانشگاه و به ویژه بعد همدلی ضروری به نظر میرسد. احتمالا۰ این امر افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیتهای ورزشی و نیز برنامههای ورزش همگانی دانشگاه را در پی داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.