گفتاری در سیاست گذاری برند شهری جامع محور مشهد( با تاکید بر سیاست گذاری و مدیریت مطلوب شهری و ضرورت تجدید برند شهر مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گفتاری در سیاست گذاری برند شهری جامع محور مشهد( با تاکید بر سیاست گذاری و مدیریت مطلوب شهری و ضرورت تجدید برند شهر مشهد) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گفتاری در سیاست گذاری برند شهری جامع محور مشهد( با تاکید بر سیاست گذاری و مدیریت مطلوب شهری و ضرورت تجدید برند شهر مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گفتاری در سیاست گذاری برند شهری جامع محور مشهد( با تاکید بر سیاست گذاری و مدیریت مطلوب شهری و ضرورت تجدید برند شهر مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن گفتاری در سیاست گذاری برند شهری جامع محور مشهد( با تاکید بر سیاست گذاری و مدیریت مطلوب شهری و ضرورت تجدید برند شهر مشهد) :

تعداد صفحات :۲۸

چکیده مقاله:

جهانی شدن باعث شکل گیری نوعی دگرگونی در سیاست گذاری کلان شهری به عنوان کانون سیاست گذاری؛ برنامه ریزی و اقدام به منظور ارتقای سطح رقابت پذیری شهرها و توسعه اقتصاد ملی و منطقه ای شده است. از سوی دیگر یکی از مهم ترین ابزارهای قابل رقابت در این شبکه برخورداری از برند شهری معتبر است. شهرهای بزرگ جهان سعی دارند تا از اصول برندسازی شهری برای نیل به اهداف خود در جذب سرمایه گذاری، سرمایه انسانی و یا جلب گردشگر بهره ببرند. مقاله حاضر عرصه ای از گفتمان شهری را می گشاید که برای کلیه بحث های استراتژیک مدیریت شهر مشهد، به منزله شهری با ظرفیت ها و توانایی های مختلف برای حضوری تاثیرگذار در عرصه جهانی آینده براساس چشم اندازهای مستتر در اسناد بالادستی به شمار می رود. مقاله با این فرض نگاشته شده است که مطلوب حکمرانی شهری در مشهد، براساس تجربه دیگر کشورهای در حال توسعه، این است که در مراحل مقدماتی، رهیافتهای حکمرانی مطلوب شهری با هدایت راهبردی نخبگان فکری و بازیگران سیاسی شهری شکل می گیرد تا بتواند رهیافت های جامعه محور مناسب شهری را برای استحکام به خدمت بگیرد. به بیان دیگر با توجه به بافت فرهنگی- اجتماعی تفکر شهروندان کلانشهر مشهد، ابتدا باید آنها را با مقدمات و اصول چشم انداز حکمرانی مطلوب شهری آشنا کرد و سپس از ظرفیت های فکری و فرهنگی و تجربی آنها به منظور تکمیل مطلوبیت مدیریت شهری؛ به عرصه عمل رساندن مجموع تفکرات راهبردی نخبگان فکری، بازیگران ابزاری و شهروندان؛ و نهادینه کردن این مطلوبیت سیاست گذاری شهری در راستای برند ترسیم شده شهر مشهد در چارچوب مولفه های اسلامی- ایرانی در زول زمان بهره گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.