بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد در تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد در تجارت الکترونیک دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد در تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد در تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد در تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

اعتماد مشتری به عنوان مهم ترین عامل در موفقیت تجارت الکترونیک به شمار می رود. تجارت الکترونیک با وجود نوپا بودن پیشرفت زیادی داشته است و گرایش مردم به آن زیاد شده است ولی از طرفی چون کالا در تجارت الکترونیک مانند تجارت سنتی ملموس نیست بنابراین مفهوم اعتماد خیلی مهم می باشد و محققان ایجاد اعتماد در رابطه بین مشتری و فروشندگان الکترونیکی را دارای اهمیت بالا می دانند به طوری که کلید موفقیت در تجارت الکترونیک را ایجاد اعتماد برای خریدار می دانند. این مقاله سعی دارد عوامل موثر بر اعتماد در تجارت الکترونیک را بررسی نماید. در این مقاله ابتدا مفهوم تجارت الکترونیک و اعتماد الکترونیک بیان شده و اهمیت مشتری توضیح داده می شود و سپس با بررسی مقالات پیشین که عوامل موثر بر اعتماد الکترونیک را مورد مطالعه قرار دادند مهم ترین آن عوامل معرفی می گردد. بررسی و شناسایی این عوامل می تواند در افزایش اعتماد مردم به تجارت الکترونیک و در نتیجه پیشرفت آن کمک بسیاری نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.