ارائه روش جدید برای طراحی بهینه قالب در فرایند فورج دو مرحله ای پره موتور توربینی براساس روش میانیابی لاگرانژ و الگوریتم فراابتکاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه روش جدید برای طراحی بهینه قالب در فرایند فورج دو مرحله ای پره موتور توربینی براساس روش میانیابی لاگرانژ و الگوریتم فراابتکاری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه روش جدید برای طراحی بهینه قالب در فرایند فورج دو مرحله ای پره موتور توربینی براساس روش میانیابی لاگرانژ و الگوریتم فراابتکاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه روش جدید برای طراحی بهینه قالب در فرایند فورج دو مرحله ای پره موتور توربینی براساس روش میانیابی لاگرانژ و الگوریتم فراابتکاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه روش جدید برای طراحی بهینه قالب در فرایند فورج دو مرحله ای پره موتور توربینی براساس روش میانیابی لاگرانژ و الگوریتم فراابتکاری :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در صنعت هوافضا، ساخت پره های موتور های توربین گازی با توجه به شکل پیچیده و شرایط کاری حاد حائز اهمیت میباشد. با توجه به مزایای حاصل از فرایند فورج مانند استحکام بالای قطعات، شکلدهی پره های توربینی با روش فورج موردتوجه می باشد. در این مقاله روشی جدید برای طراجی و بهینه سازی شکل حفره قالب میانی و پیشفرم اولیه در فرایند فورجدو مرحله ای یکنوع پره کمپرسور موتور توربین گازی ارائه می شود. ابعاد هندسی پیشفرم اولیه و حفره قالب میانی به عنوانمتغیرهای ورودی و یکنواختی توزیع کرنشها، حجم پلیسه و نیروهای جانبی به عنوان توابع هدف در نظر گرفته شده اند. ابتداپارامترهای هندسی پیشفرم اولیه مشخص شده و پارامترهای طراحی حفره قالب میانی با روش میانیابی لاگرانژ تعریف میشود. سپس با طراحی آزمایشات و اجرای آنها با روش اجزا محدود و استخراج مقادیر توابع هدف، تاثیر متغیرهای ورودی برتوابع هدف با یک مدل شبکه عصبی مصنوعی مدلسازی می شود. در نهایت مقدار بهینه پارامترهای پیشفرم و قالب میانی باروش بهینه سازی چند هدفه الگوریتم ژنتیک مرتب سازی نامغلوب بر پایه روش فازی بدست می آید. هدف از بهینه سازیکمینه کردن غیر یکنواختی توزیع کرنش ها، حجم پلیسه و نیروهای جانبی می باشد. در نهایت با روش مدلسازی فیزیکی،طبق شرایط بهینه، فرایند فورج دو مرحله ای بصورت تجربی اجرا شده است. نتایج نشان می دهد که مدل شبکه عصبیمصنوعی آموزش داده شده با دقت خوبی فرایند را مدلسازی می کند و در فورج دو مرحله ای بهینه شده نسبت به فورج غیربهینه، حجم پلیسه به میزان ۵۱ % و عدم یکنواختی کرنشها به میزان ۴۲ % کاهش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.