ارائه مدل مفهومی تصویر برند منطقه گردشگری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل مفهومی تصویر برند منطقه گردشگری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل مفهومی تصویر برند منطقه گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل مفهومی تصویر برند منطقه گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل مفهومی تصویر برند منطقه گردشگری :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

تغییرات در بخش گردشگری، رقابت بین محصولات و منطقه های گردشگری و تغییرات در عادت ها و انتظارات گردشگران، همگی بیانگر ایناست که منطقه های گردشگری بایستی به عنوان برند ها که با یک دیدگاه استراتژیک مدیریت می شوند، درک شوند. با این نگرش تصویر برند نقش اساسی در موفقیت منطقه های گردشگری ایفا می کند. از آنجا که تصویر عبارت از یک برداشت روانشناختی است که از ویژگی های مرتبط با ابعاد گوناگون منطقه گردشگری تشکیل شده است، نفوذ بالایی در رفتار مصرف کننده در بخش گردشگری دارد. این مقاله ضمن مروری عمیق بر تحقیقات انجام گرفته در زمینه تصویر برند منطقه گردشگری با تحلیل مبانی نظری موجود به ارائه مدل مفهومی ابعاد تأثیرگذار بر تصویر برند منطقه گردشگری بر مبنای ادبیات مبانی نظری موجود پرداخته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.