مقایسه اثربخشی روش مطالعه پس ختام و روش مطالعه اجمالی بر میزان یادگیریدروس علوم تجربی و ریاضی دانش آموزان پایه هفتم شهر بوشهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اثربخشی روش مطالعه پس ختام و روش مطالعه اجمالی بر میزان یادگیریدروس علوم تجربی و ریاضی دانش آموزان پایه هفتم شهر بوشهر دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اثربخشی روش مطالعه پس ختام و روش مطالعه اجمالی بر میزان یادگیریدروس علوم تجربی و ریاضی دانش آموزان پایه هفتم شهر بوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثربخشی روش مطالعه پس ختام و روش مطالعه اجمالی بر میزان یادگیریدروس علوم تجربی و ریاضی دانش آموزان پایه هفتم شهر بوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اثربخشی روش مطالعه پس ختام و روش مطالعه اجمالی بر میزان یادگیریدروس علوم تجربی و ریاضی دانش آموزان پایه هفتم شهر بوشهر :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر مقایسه اثر بخشی مطالعه پس ختام و مطالعه اجمالی بر یادگیری – دروس علوم تجربی و ریاضی دانش آموزان پایههفتم شهر بوشهر در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ بود. این پژوهش از نوع آزمای شی ،طرح پیشآزمون و پس آزمون با گروه کنترل ا ست. جامعه آماری ،کلیه دانش آموزان پایه هفتم دوره اول متو سطه شهر بو شهر،که ۹۴ نفر ازدانش آموزان دختر دبیر ستان ا ستعدادهای درخ شان دوره اول متو سطه به روش نمونه گیری خو شه ای انتخاب شدند.ابزار اندازه گیری ،آزمون پیشرفت تحصیلی معلم ساختهعلوم تجربی و ریاضی بود.در تجزیه و تحلید داده هااز آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده شده است.نتایج پژوهش نشیان داده که آموزش مهار مطالعه پس ختم دریادگیری دروس وپیشرفت تحصیلی دانش اموزان تاثیرمثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.