مروری بر مبانی نظری و تجربی دو روش نوین در آموزش دانش آموزان( تدریسگروهی) و معلمان (تدریس خرد): مزایا و معایب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر مبانی نظری و تجربی دو روش نوین در آموزش دانش آموزان( تدریسگروهی) و معلمان (تدریس خرد): مزایا و معایب دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر مبانی نظری و تجربی دو روش نوین در آموزش دانش آموزان( تدریسگروهی) و معلمان (تدریس خرد): مزایا و معایب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر مبانی نظری و تجربی دو روش نوین در آموزش دانش آموزان( تدریسگروهی) و معلمان (تدریس خرد): مزایا و معایب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر مبانی نظری و تجربی دو روش نوین در آموزش دانش آموزان( تدریسگروهی) و معلمان (تدریس خرد): مزایا و معایب :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

الگوی تدریس چهارچوب ویژه ای است،که عناصر مهم تدریس در درون آن قابل مطالعه است. شناخت و آگاهی از عناصر و عوامل مذکور می تواند معلم را در اتخاذ روشهای مناسب تدریس کمک کند.بدیهی است که هیچ الگویی برای همه منظورها الگوی برتری نیست و معلمان نه تنها نیازمند شناخت دامنه وسیعی از الگوها هستند، بلکه باید آماده باشند تا در طول خدمت خود تلفیق مناسبی از الگوهای تدریس را به کار گیرند، تا بدین وسیله زمینه یادگیری موثر و پایدارتر فراگیران را فراهم نمایند. هدف از این پژوهش بر مروری بر مبانی نظری و تجربی دو روش نوین در آموزش دانش آموزان( تدریس گروهی) و معلمان (تدریس خرد) بود که به بررسی ویژگی ها و مزایا و معایب هر روش پرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.