رابطه ساده و چندگانه بین کیفیت دوره آموزش و رویکرد مطالعه با نتایج دوره آموزشیدانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه ساده و چندگانه بین کیفیت دوره آموزش و رویکرد مطالعه با نتایج دوره آموزشیدانشجویان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه ساده و چندگانه بین کیفیت دوره آموزش و رویکرد مطالعه با نتایج دوره آموزشیدانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ساده و چندگانه بین کیفیت دوره آموزش و رویکرد مطالعه با نتایج دوره آموزشیدانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه ساده و چندگانه بین کیفیت دوره آموزش و رویکرد مطالعه با نتایج دوره آموزشیدانشجویان :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین کیفیت دوره آموزش و رویکرد مطالعه بر نتایج دوره آموزش دانشجویان بود. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه شهید باهنر کرمان بود که حجم نمونه ای برابر با n=348 نفری با روش نمونه گیری خوشه ای از دانشکده ادبیات و علوم انسانی، فنی و مهندسی و ریاضیات و کامپیوتر انتخاب شدند وسپس نمونه مورد نظر به صورت تصادفی ساده انتخاب شد و پس از جمع آوری پرسشنامه، داده ها به وسیله نرم افزار SPSS تجریه و تحلیل گردید. نتایج نشان داد که بین مولفه های کیفیت دوره آموزش(تدریس خوب، ارزیابی مناسب، اهداف روشن، حجم تکالیف) و نتایج دوره یادگیری رابطه معنی دار وجود دارد و همچنین بین رویکرد مطالعه عمیق و نتایج دوره یادگیریرابطه معنی دار مثبت وجود دارد و نیز بین رویکرد مطالعه سطحی و نتایج دوره یادگیری رابطه معنی دار منفی وجود دارد. در نهایت تحلیل رگرسیون صورت گرفت و نتایج نشان داد که رویکرد مطالعه سطحی در جهت منفی و رویکرد مطالعه عمیق و مولفه های کیفیت دوره آموزش می توانند پیشرفت تحصیلی را پیش بینی کنند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.