بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد مجازی(آموزش الکترونیکی)دانشکده های مدیریت و کار آفرینی دانشگاه تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد مجازی(آموزش الکترونیکی)دانشکده های مدیریت و کار آفرینی دانشگاه تهران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد مجازی(آموزش الکترونیکی)دانشکده های مدیریت و کار آفرینی دانشگاه تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد مجازی(آموزش الکترونیکی)دانشکده های مدیریت و کار آفرینی دانشگاه تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد مجازی(آموزش الکترونیکی)دانشکده های مدیریت و کار آفرینی دانشگاه تهران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

باظهور و توسعه پدیده فناوری اطلاعات روند تحولات جهانی،با شتابی بیشتر با محوریت عنصر اطلاعات و دانایی در حال گسترشاست.با توجه به سرعت،گستردگی و عمق تحولات ناشی از فناوری اطلاعات،شناخت مختصات این پدیده و مدیریت آکاهانه و هوشمندانه آن میتواند یکی از مهمترین راهبرد های دست اندر کاران آموزش در کشور باشد. گسترش آموزش الکترونیکی در بخش آموزش عالی و لزوم بررسی و ارزیابی این نوع آموزش،پژوهشگر را بر آن داشت تا به این سوال پاسخ دهد که چه عواملی بر موفقیت تحصیلی دانش جویان مجازی موثر است. پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه تهران انجام شد.برای این منظور ۱۱۲ نفر از دانشجویان دانشکده های مدیریت و کارآفرینی به طور تصادفی ساده از میان جامعه آماری ۹۰۰ نفری انتخاب شدند. برای اندازه گیری پیشرفت تحصیلی از معدل دانشجویان استفاده شد.برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه ای که بر اساس ده فرضیه تحقیق و ۳۵ سوال تشکیل شده بود ،استفاده گردید. پرسشنامه هم به صورت الکترونیکی وهم به صورت حضوری در ورژن ۲۲ پایایی پرسشنامه و تحلیل همبستگی میان پیشرفت spss اختیار دانشجویان قرار گرفت.با استفاده از نرم افزار تحصیلی و فرضیات تحقیق سنجیده شد. نتایج پژوهش به طور کلی نشان داد که بین تعامل استاد با موفقیت تحصیلی دانشجوی مجازی ارتباط معناداری مشاهده می گردد. و این ارتباط مثبت می باشد . میتوان این گونه نتیجه گرفت که هر چه ارتباط و تعامل استاد و دانشجو در شیوه آموزش مجازی بیشترو قوی تر باشد موفقیت تحصیلی دانشجو نیز بیشتر خواهد بود این تحقیق نشان می دهد تعامل استاد و دانشجوی آموزش مجازی جایگاه مهمی در رابطه با موفقیت تحصیلی وی دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.