بررسی رویکردهای طرح ارزشیابی توصیفی از دیدگاه مدیران، معلمان وکارشناسان مجری درمدارس ابتدایی استان چهار محال و بختیاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رویکردهای طرح ارزشیابی توصیفی از دیدگاه مدیران، معلمان وکارشناسان مجری درمدارس ابتدایی استان چهار محال و بختیاری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رویکردهای طرح ارزشیابی توصیفی از دیدگاه مدیران، معلمان وکارشناسان مجری درمدارس ابتدایی استان چهار محال و بختیاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رویکردهای طرح ارزشیابی توصیفی از دیدگاه مدیران، معلمان وکارشناسان مجری درمدارس ابتدایی استان چهار محال و بختیاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رویکردهای طرح ارزشیابی توصیفی از دیدگاه مدیران، معلمان وکارشناسان مجری درمدارس ابتدایی استان چهار محال و بختیاری :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش تعیین رویکردهای اجرای طرح ارزشیابی توصیفی از دیدگاه مدیران، معلمان و کارشناسان مجری در استان چهار محال و بختیاری بوده است. این پژوهش از نوع پیمایشی بوده است. جامعه ی آماری شامل ۲۰۸ نفر مدیر، ۳۰۳ نفر معلم و ۱۰۰ نفر کارشناس مجری طرح ارزشیابی توصیفی در استان چهار محال و بختیاری بوده است. حجم نمونه پس از برآورد های آماری ۱۷۵ نفر محاسبه شد و اعضای نمونه پس از نمونه گیری تصادفی طبقه ای متناسب با حجم نمونه انتخاب شده است.ابزار اندازه گیری از پرسشنامه ی محقق ساخته بود. جهت تعیین روایی محتوای پرسشنامه از نظرات دوازده نفر از جمله استاد راهنما، استاد مشاور استفاده شده است. در این پژوهش برای مشخص کردن پایایی پرسشنامه از ضریب الفای کرونباخ استفاده و پایای آن ۹۷% محاسبه گردیداست. نتایج نشان داد که مجریان طرح ارزشیابی توصیفی اجرای طرح مذکور را بالاتر از سطح متوسط ارزیابی می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.