بررسی رابطهی تعلل ورزی بر پیشرفت تحصیلی وسلامت روان دانشآموزان دختر مقطع دبیرستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطهی تعلل ورزی بر پیشرفت تحصیلی وسلامت روان دانشآموزان دختر مقطع دبیرستان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطهی تعلل ورزی بر پیشرفت تحصیلی وسلامت روان دانشآموزان دختر مقطع دبیرستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطهی تعلل ورزی بر پیشرفت تحصیلی وسلامت روان دانشآموزان دختر مقطع دبیرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطهی تعلل ورزی بر پیشرفت تحصیلی وسلامت روان دانشآموزان دختر مقطع دبیرستان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تعلل ورزی به معنای تأخیر در شروع یا تکمیل یک عمل هدفمند است بسویک و مان ۱۹۹۴؛ به نقل از فراری و دیاز مورالز ۲۰۰۶، سولومون و راث بلوم ۱۹۹۴ نشان دادهاند دانشجویانی که تعلل ورزی جزو عادات آن ها است، باور دارند که تمایلشان به تعللورزی به گونه معنیداری با وضع تحصیلی آن ها و توانایی برای مسلط شدن بر مطالب کلاس وکیفیت زندگی آنان تداخل پیدا میکند.تعللورزی تحصیلی یکی از مشکلات دانشآموزان می باشد که به تمایل به اجتناب از فعالیت، محول نمودن کار به آینده و استفاده از عذرخواهی برای توجیه تأخیر در انجام فعالیت تحصیلی تعریف شده است (الیس و کنوس، ۲۰۰۲، نقل از شهنی ییلاق ۱۳۸۵ قدیمیترین تعریفی که در مورد تعللورزی ارائه شده است عبارت است از «به تاخیر انداختن اگاهانه» و به نظر میرسد که به تأخیر انداختن، تصمیمی آگاهانه است تعاریفی که در مورد تعلل ورزی به عمل آمده است فوق العاده متنوع هستند میلگرام سرولف و روزنبام ۱۹۹۸ به نقل از زائریان ۱۳۸۶ تعللورزی را به معنای کار امروز را به فردا انداختن تعریف کردند استیل، بروسن و مامباچ ۲۰۰۱ نشان دادند که تعلل ورزی تحصیلی پیش بینی کننده عملکرد بوده و با خلق و شخصیت و عزت نفس رابطه معنی دار دارد. طبق نظر لی ۱۹۸۶ افرادی که نمره بالایی در تعللورزی کسب کردند در همه زمینه- هایی که احتمال رفتار اجتنابی زیاد بود، تفاوت نداشتند، اما فعالیتهای شغلی و کارهای ذوقی را به تأخیر میانداختند، درحالی که کسانی که درزمینه ی تعلل ورزی پایین بودند به احتمال زیاد رفتاری را گزارش دادند که با فعالیتهای خانواده تداخل میکرد بررسی لوبرز و همکاران ۲۰۱۰ بر روی یک نمونه دانش آموزی ۹۰۰۰ نفری نشان داد که تعلل ورزی بر روی زمان انجام تکالیف شب، تأثیر منفی دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.