بررسی رابطه بین سبکهای تفکر و یادگیری سازمانی در بین مدیران مدارس شهرستانبروجن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین سبکهای تفکر و یادگیری سازمانی در بین مدیران مدارس شهرستانبروجن دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین سبکهای تفکر و یادگیری سازمانی در بین مدیران مدارس شهرستانبروجن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین سبکهای تفکر و یادگیری سازمانی در بین مدیران مدارس شهرستانبروجن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین سبکهای تفکر و یادگیری سازمانی در بین مدیران مدارس شهرستانبروجن :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش بررسی رابطه بین سبکهای تفکر و یادگیری سازمانی در بین مدیران مدارس شهرستان بروجن با روش توصیفی – پیمایشی میباشد. جامعه آماری شامل کلیه مدیران مدارس شهرستان بروجن در سال تحصیلی۹۵-۹۴ به تعداد ۱۲۰ نفربود. ابزار مورد استفاده در این پژوهش شامل دو پرسشنامه سبک تفکر استرنبرگ و یادگیری سازمانی نیف و همکاران میباشد. برای تحلیل داده ها از روش تحلیل رگرسیون و آزمون t همبستگی برای بررسی فرضیات و برای تجزیه و تحلیل دادهها از نرم افزار spss استفاده شد. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که بین سبکهای تفکر و یادگیری سازمانی رابطه معنی داری وجود دارد. هم چنین بین سبک تفکر مدیران ویادگیری سازمانی و زیر مؤلفههای آن رابطه معنی داری وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.