بررسی تأثیر برنامه فلسفه برای کودکان در پرسشگری و تفکر انتقادی دانشآموزانپایههای سوم تاششم ابتدایی مدارس شهر زاهدان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تأثیر برنامه فلسفه برای کودکان در پرسشگری و تفکر انتقادی دانشآموزانپایههای سوم تاششم ابتدایی مدارس شهر زاهدان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تأثیر برنامه فلسفه برای کودکان در پرسشگری و تفکر انتقادی دانشآموزانپایههای سوم تاششم ابتدایی مدارس شهر زاهدان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر برنامه فلسفه برای کودکان در پرسشگری و تفکر انتقادی دانشآموزانپایههای سوم تاششم ابتدایی مدارس شهر زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تأثیر برنامه فلسفه برای کودکان در پرسشگری و تفکر انتقادی دانشآموزانپایههای سوم تاششم ابتدایی مدارس شهر زاهدان :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
هدف اساسی پژوهش حاضر، بررسی رابطه روشهای نوین تدریس با یادگیری و بهبود سواد خواندن و نوشتن در دانشآموزان در پایههای اول و دوم و سوم ابتدایی شهرستان زاهدان میباشد. تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات در دو سطح توصیفی و استنباطی به انجام رسید. در سطح توصیفی از میانگین و انحراف معیار و در سطح استنباطی از آزمون همبستگی و تحلیل رگرسیون گام به گام استفاده گردید. نتایج حاصل نشان میدهد که بین استفاده از روشهای نوین تدریس، بهبود سوادخواندن و نوشتن و یادگیری در دانشآموزان رابطه معناداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.