بررسی اثربخشی آموزش به روش چند حسی فرنالد بر مهارتهای خواندن (سرعت،درستی و درک مطلب) دانشآموزان دیرآموز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی آموزش به روش چند حسی فرنالد بر مهارتهای خواندن (سرعت،درستی و درک مطلب) دانشآموزان دیرآموز دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی آموزش به روش چند حسی فرنالد بر مهارتهای خواندن (سرعت،درستی و درک مطلب) دانشآموزان دیرآموز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی آموزش به روش چند حسی فرنالد بر مهارتهای خواندن (سرعت،درستی و درک مطلب) دانشآموزان دیرآموز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی آموزش به روش چند حسی فرنالد بر مهارتهای خواندن (سرعت،درستی و درک مطلب) دانشآموزان دیرآموز :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش به روش چند حسی فرنالد بر مهارتهای خواندن سرعت، درستی و درک مطلب دانش آموزان دیرآموز بود. روش این پژوهش شبه آزمایشی با طرح پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری این پژوهش را کلیه دانش آموزان دیرآموز پسر پایه دوم ابتدایی شهر لنگرود در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ تشکیل داده اند. نمونه پژوهشی شامل ۲۰ نفر از این دانش آموزان دیرآموز بود که به صورت تصادفی ساده انتخاب و در دو گروه ازمایش و کنترل جایگزین شدند. برای جمع آوری داده ها از مقیاس محقق ساخته مهارت خواندن استفاده شد. گروه آزمایش به مدت ۱۸ جلسه ۴۵ دقیقه ای تحت آموزشی مبتنی بر روش چند حسی فرنالد قرار گرفت و گروه کنترل هیچ مداخله ای دریافت نکرد. برای تحلیل داده ها از آزمون تحلیل کوورایانس چند متغیری مانکوا استفاده شد. یافته های نشان داد که آموزش به روش چند حسی فرنالد بر بهبود مهارتهای خواندن سرعت خواندن، درستی خواندن و درک مطلب دانش آموزان دیرآموز پسر پایه دوم ابتدایی در گروه آزمایش اثربخش بوده است. p<0/01 بنابراین توجه به اثربخشی آموزش مبتنی بر روش جند حسی فرنالد بر متغیرهای مرتبط با مهارهای خواندن (سرعت خواندن، درستی خواندن و درک مطلب) در دانش آموزان دیرآموز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.