بررسی اثر روش مبتنی بر IT بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علومتجربی پایه پنجم دبستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر روش مبتنی بر IT بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علومتجربی پایه پنجم دبستان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر روش مبتنی بر IT بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علومتجربی پایه پنجم دبستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر روش مبتنی بر IT بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علومتجربی پایه پنجم دبستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر روش مبتنی بر IT بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علومتجربی پایه پنجم دبستان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

آموزش، رکن اصلی در توسعه پایدار هر کشور است و آموزش الکترونیکی، امروزه از جدیدترین، مؤثرترین و مطمئنترین روشها در توسعه آموزشهای فردی و سازمانی است .در سالیان اخیر فناوریهای اطلاعات و ارتباطات، بیشترین تأثیر را در حیات بشریت داشتهاند. دنیای ارتباطات و تولید اطلاعات به سرعت در حال تغییر بوده و داده و اطلاعات به سرعت و در زمانی غیرقابل تصور به اقصی نقاط جهان منتقل و در دسترس استفادهکنندگان قرار میگیرد. بدون شک مهمترین و در عین حال بزرگترین پیشرفت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات به ابداع اینترنت، برمیگردد. استفاده از این الگو در کلاس باعث افزایش بازدهی یادگیری و همچنین بهبود نگرش دانش آموزان به مدرسه و افزایش انگیزه تحصیلی آنان شده است ؛که در این تحقیق مفصل به آن پرداخته می شود.جامعه تحقیق دانش آموزان پایه ی پنجم آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه بودند. ۸۰ نفر از جامعه آماری به صورت تصادفی انتخاب شدند این نمونه ۸۰ نفری به طور تصادفی در دو گروه ۸۰ نفری شاهد و آزمایش مورد آزمون قرار گرفتند.روش تدریس استفاده از IT بر روی گروه شاهد و سخنرانیبر روی گروه گواه انجام شد.آزمون انگیزش محقق ساخته و آزمون پیشرفت تحصیلی معلم ساخته بودند.به منظور تجزیه و تحلیل از تحلیل واریانس استفاده شد.نتایج حاصل حاکی از تاثیر روش یادگیری مبتنی بر it بر پیشرفت تحصیلی و همچنین افزایش انگیزش تحصیلی بود؛این نتایج با نظریات ارائه شده و پژوهش های انجام شده در این زمینه همخوانی دارد.اجرای روش های مبتنی بر آی تی در کلاس،همکاری معلمان و مدیران مدارس و از همه مهمتر همکاری برنامه ریزان درسی در سطح کلان را می طلبد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.