اثربخشی آموزش فلسفه بر خودبازداری کودکان بیش فعال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش فلسفه بر خودبازداری کودکان بیش فعال دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش فلسفه بر خودبازداری کودکان بیش فعال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش فلسفه بر خودبازداری کودکان بیش فعال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش فلسفه بر خودبازداری کودکان بیش فعال :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی تاثیر آموزش فلسفه بر خودبازداری کودکان بیشفعال شهر ماهشهر در سال ۱۳۹۴ پرداخته شد. ی آماری این پژوهش، کلیه ی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر ماهشهر در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ می باشد. نمونه مورد نظر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ۲۴ نفر در دو گروه آزمایشی و گواه (۱۲ نفر گروه آزمایش و ۱۲ نفر گروه گواه) قرار گرفتند. معیار ورود آزمودنی ها کسانی بودند که تشخیصبیشفعالی توسط مشاورین مدرسه داده بودند. پژوهش حاضر از نوع آزمایشی است که در آن از طرح پیش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل استفاده شده است. ابزار مورد استفاده در این پژوهش مقیاس خود بازداری بود. یافتهها نشان داد که آموزش فلسفه بر خودبازداری کودکان بیش فعال موثر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.