اثربخشی آموزش فلسفه بر ادراک شایستگی کودکان بیش فعال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش فلسفه بر ادراک شایستگی کودکان بیش فعال دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش فلسفه بر ادراک شایستگی کودکان بیش فعال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش فلسفه بر ادراک شایستگی کودکان بیش فعال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش فلسفه بر ادراک شایستگی کودکان بیش فعال :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی تاثیر آموزش فلسفه بر ادراک شایستگی کودکان بیش فعال شهر ماهشهر در سال ۱۳۹۴ پرداخته شد. جامعه ی آماری این پژوهش، کلیه ی دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر ماهشهر در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ می باشد. نمونه مورد نظر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ۲۴ نفر در دو گروه آزمایشی و گواه (۱۲ نفر گروه آزمایش و ۱۲ نفر گروه گواه ) قرار گرفتند. معیار ورود آزمودنی ها کسانی بودند که تشخیص بیش فعالی توسط مشاورین مدرسه داده بودند. پژوهش حاضر از نوع آزمایشی است که در آن از طرح پیش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل استفاده شده است. ابزارمورد استفاده در این پژوهش مقیاس ادراک شایستگی کودکان هارتر بود. یافتهها نشان داد که آموزش فلسفه بر ادراک شایستگی کودکان بیش فعال موثر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.