طراحی و تهیه درس افزار شبیه ساز علوم چهارم براساس مدل ساختارگرایی مدرن جان دیویی و بررسی نقش آن بر پیشرفت درسی وگرایش به نوآوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و تهیه درس افزار شبیه ساز علوم چهارم براساس مدل ساختارگرایی مدرن جان دیویی و بررسی نقش آن بر پیشرفت درسی وگرایش به نوآوری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و تهیه درس افزار شبیه ساز علوم چهارم براساس مدل ساختارگرایی مدرن جان دیویی و بررسی نقش آن بر پیشرفت درسی وگرایش به نوآوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و تهیه درس افزار شبیه ساز علوم چهارم براساس مدل ساختارگرایی مدرن جان دیویی و بررسی نقش آن بر پیشرفت درسی وگرایش به نوآوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و تهیه درس افزار شبیه ساز علوم چهارم براساس مدل ساختارگرایی مدرن جان دیویی و بررسی نقش آن بر پیشرفت درسی وگرایش به نوآوری :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف اصلی طراحی وتهیه درس افزار شبیه ساز علوم چهارم براساس مدل ساختار گرایی مدرن جان دیویی وبررسی نقش آن برپیشرفت درسی و گرایش به نوآوری صورت گرفته است . این پژوهش ازنوع شبه آزمایشی با طرح پیش آزمون و پس آزمون است . جامعه آماری در این پژوهش دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر کرمانشاه است . در این پژوهش از روش نمونه گیری تصادفی یک ناحیه از بین نواحی انتخابوسپس به روش نمونه گیری در دسترس تعداد ۶۷ نفر از دانش آموزان پایه چهارم دختر انتخاب وبه طور تصادفی دردو گروه آزمایش و گواه انتخاب شدند . برای تدریس در گروه آزمایش از نرم افزار آموزشی محقق ساخته وبرای گروه گواه از روش تدریس معمولی وسنتی مرسوم استفاده شده است . ابزار جمع آوری اطلاعات پیش آزمون و پس آزمون دو گروه از آزمونt گروههای مستقل و آزمون تحلیل کوواریانس استفاده و به منظورتحلیل اطلاعات آزمون پیشرفت درسی و گرایش به نوآوری میانگین نمرات دو گروه از آزمون tگروههایمستقل استفاده شده است . وباتوجه به نتایج وعملکرد دانش آموزانی که به وسیله نرم افزار آموزشی آموزش دیده ا ند در این مقایسه دانش آموزانی که به شیوه سنتی آموزش دیده اند دریادگیری به طور معناداری بهتر بود وهمچنین عملکرد گروه آزمایشی در مرحله پی گیری به طرز معناداری از گروه گواه بهتر بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.