صلاحیت حرفه ای معلمان: راهکارها و چالش ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 صلاحیت حرفه ای معلمان: راهکارها و چالش ها دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد صلاحیت حرفه ای معلمان: راهکارها و چالش ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی صلاحیت حرفه ای معلمان: راهکارها و چالش ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن صلاحیت حرفه ای معلمان: راهکارها و چالش ها :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

مقاله حاضر با هدف بررسی صلاحیت حرفه ای معلمان: راهکارها و چالش ها تهیه شده است. در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر استقرار نظام سنجش صلاحیت های عمومی، تخصصی و حرفه ای ، تعیین ملاک های ارزیابی ونظام رتبه بندی علمی و تربیتی آموزگاران و تقویت انگیزه ی ارتقای شغلی در آنان براساس نظام معیار اسلامی و استقرار نظام پرداخت ها براساس تخصص، شایستگی ها و عملکرد رقابتی تاکید شده است. بدین معنا که برایارتقای شأن معلم در نظام اجرایی کشور و توسعه و پیشرفت همه جانبه ی جمهوری اسلامی ایران به خصوص نقش آن در تعلیم و تربیت اسلامی اقتضا دارد در یک نظام شایسته سالاری مبتنی برارزیابی های کاربردی و رقابتی ، معلم مورد آزمون واقع شود و متناسب با توانمندی های تخصصی و حرفه ای و شایستگی های فردی و اجتماعی در رتبهای مناسب قرار گیرد.همچنین ، اصول تربیت اسلامی)در مواردی نظیر انطباق با نظام معیارهای اسلامی،اولویت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی، خردورزی و اعتدال( آموزگاران فرهیخته و شایسته و متناسب با تراز اعتقادات اسلامی میطلبد.بنابراین و دراین راستا ، وزارت آموزش و پرورش مکلف شده است در اجرای سند تحول بنیادین و با همکاری تمامی اجزای دولت جمهوری اسلامی ایران ، نسبت به تدوین نظام رتبه بندی حرفه ای معلمان در یک دوره ی زمانی اقدام کند و هم زمان ، اصلاحات ساختاری و محتوایی لازم را در نظام تعلیم و تربیت اعمال نماید. در این طرح ، نظام پرداخت ویژه ای به منظور ارزیابی شایستگی ها و پرداخت متناسب با آن برای جامعه ی معلمان در نظر گرفته شده .) است.)حاجی بابایی و دیگران، ۲۹۳۱

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.