بررسی میزان انطباق اهداف و برنامه های دوره پیش دبستانی با ویژگی های شهروند خوب از منظر والدین نوآموزان پیش دبستانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان انطباق اهداف و برنامه های دوره پیش دبستانی با ویژگی های شهروند خوب از منظر والدین نوآموزان پیش دبستانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان انطباق اهداف و برنامه های دوره پیش دبستانی با ویژگی های شهروند خوب از منظر والدین نوآموزان پیش دبستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان انطباق اهداف و برنامه های دوره پیش دبستانی با ویژگی های شهروند خوب از منظر والدین نوآموزان پیش دبستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان انطباق اهداف و برنامه های دوره پیش دبستانی با ویژگی های شهروند خوب از منظر والدین نوآموزان پیش دبستانی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

اهداف و برنامه های مدارس از لحاظ فلسفی باید آیینه تمام نمای ارزش ها،خواست ها و انتظارات اجتماعی باشد.به عبارت دیگر هدف اصلی برنامه های مدارس این است که دانش آموزان را جامعه پذیر کرده و آن ها را با دانش ،ارزش ها،گرایش ها و مهارت های ضروری جهت زیست در جامعه اماده سازند.مقاله حاضر ویژگی های شهروند خوب را در سه بعد رفتارهای دانشی،رفتارهای فرهنگی ملی و رفتارهای اجتماعی موردمطالعه قرار داده و به بررسی میزان انطباق اهداف و برنامه های دوره پیش از دبستان با این ویژگی ها از منظر والدین کودکان این دوره پرداخته است.ماهیت پژوهش کاربردی و از نوع توصیفی پیمایشی است.جامعه آماری شامل کلیه والدین – نوآموزان دوره پیش دبستانی شهر کاشان در سال تحصیلی ۵۹ ۵۹ می باشد.نمونه پژوهش بر اساس فرمول حجم -نمونه کوکران ۳۳۳ نفرتعیین شد که براساس نمونه گیری تصادفی از این تعداد پرسشنامه توزیع شده تعداد ۹۹۵ پرسشنامه جمع آوری گردید.ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته عزیزی و همکاران،شامل ۹۴ سوالبود.جهت تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از آزمون های آماری t تک نمونه ای و آزمون رتبه بندی فریدمن استفاده شد.نتایج پژوهش نشان داد که میزان انطباق در بعد رفتارهای دانشی ۳/۸۹ رفتارهای فرهنگی ملی ۳/۴۰و رفتارهای اجتماعی ۳/۸۰ بالاتر از سطح متوسط می باشد.در بعد رفتارهای دانشی بالاترین میانگین رتبه ای گویه می تواند رنگ ها و اشکال هندسی را از هم بازشناسد و پایین ترین میانگین رتبه ای گویه درمقابل خواسته های دیگران می تواند نه منطقی بگوید ،در بعد رفتارهای فرهنگی ملی بالاترین میانگین رتبه – ای گویه پرچم ملی کشور و رنگ هایش را می شناسد و پایین ترین میانگین رتبه ای گویه اقوام و اقلیت های دینی که در کشور وجود دارد را می شناسد و در بعد رفتارهای اجتماعی بالاترین میانگین رتبه ای گویه کنجکاو و پرسش گر است و پایین ترین میانگین رتبه ای گویه می تواند خشم خود را کنترل کند می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.