بررسی تأثیر آموزش ترکیبی مبتنی بر نرم افزار آموزشی بر سطح اضطراب تحصیلی دانش آموزان دارای افت تحصیلی پایه ششم ابتدایی شهرستان صحنه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر آموزش ترکیبی مبتنی بر نرم افزار آموزشی بر سطح اضطراب تحصیلی دانش آموزان دارای افت تحصیلی پایه ششم ابتدایی شهرستان صحنه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر آموزش ترکیبی مبتنی بر نرم افزار آموزشی بر سطح اضطراب تحصیلی دانش آموزان دارای افت تحصیلی پایه ششم ابتدایی شهرستان صحنه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر آموزش ترکیبی مبتنی بر نرم افزار آموزشی بر سطح اضطراب تحصیلی دانش آموزان دارای افت تحصیلی پایه ششم ابتدایی شهرستان صحنه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر آموزش ترکیبی مبتنی بر نرم افزار آموزشی بر سطح اضطراب تحصیلی دانش آموزان دارای افت تحصیلی پایه ششم ابتدایی شهرستان صحنه :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

مشکل اضطراب تحصیلی ازجملهدغدغه های نظام آموزشی هرکشوری است که تنها با افت تحصیلی و اتلاف بودجه و و امکانات پایان نمی پذیرد بلکه به سرزنش و تحقیر دانش آموزان تشکیل خودپنداره ضعیف و کاهش عزت نفس آنان می انجامد و سلامت روان آنان را به مخاطره می اندازد و چه بسا آنان را ازادامه تحصیل ناامید کند بنابراین پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر اموزش ترکیبی مبتنی برنرم افزار اموزشی برسطح اضطراب تحصیلی دانش آموزان دارای افت تحصیلی پایه ششم ابتدایی شهرستان صحنه انجام شده است این پژوهش ازنوع میدانی – پیمایشی و بااستفاده ازطرح چهارگروه سولومن اجرا شده است ابزار گرداوری داده ها پرسشنامه اضطراب پیشرفت تحصیلی آلپرت و هابر می باشد که پایایی آن برای زیرمقیاس اضطراب تسهیل کننده ۰/۸۳وبرای زیرمقیاس اضطراب تضعیف کننده ۰/۸۷ گزارش شده است جامعه اماری نیز شامل کلیه دانش اموزان دختر دارای افت تحصیلی پایه ششم ابتدایی شهرستان صحنه می باشد که به روش تمام شماری همه اعضای جامعه اماری موردمطالعه قرارگرفتند یافته های پژوهش دربخش تحلیلی واریانس برای زیرمقیاسهای اضطراب تسهیل کننده و تضعیف کننده حاکی ازآن بود که بین نتایج پس ازمون چهارگروه ازمایش ۱و۲ و کنترل ۱و۲ تفاوت اماری معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.