نام تجاری خارجی و اثار ان بر درک و نگرش بر محصول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نام تجاری خارجی و اثار ان بر درک و نگرش بر محصول دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نام تجاری خارجی و اثار ان بر درک و نگرش بر محصول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نام تجاری خارجی و اثار ان بر درک و نگرش بر محصول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نام تجاری خارجی و اثار ان بر درک و نگرش بر محصول :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

این پژوهش بررسی نام تجاری خارجی و تأثیر آن بر درک و نگرش بر محصول می پردازد. محصولات نیز به دو نوع محصولات کاربردی و لذت جویانه تقسیم و تاثیر نام تجاری خارجی برای این دو نوع محصول آزمون شده است. برای این منظور از پرسش نامه برای جمع آوری اطلاعات و از روش هم بستگی و رگرسیون چندگانه به صورت پیشرونده برای تجزیه و تحلیل فرضیه های پژوهش استفاده شده است.یافته های تحقیق حاکی از آنست که علاقه مندی نسبت به محصولات لذت بخش با نام تجاری خارجی و کیفیت ادراک شده از نام تجاری خارجی می تواند در نگرش پر محصول با نام تجاری خارجی تأثیر مثبتی داشته باشد. همچنین تناسب نام تجاری خارجی COO برای محصولات کاربردی و محصولات لذت بخش نیست تاثیر معنی داری بر درک نگرش هر محصول نشان داده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.