نام تجاری خارجی و اثار ان بر درک و نگرش بر محصول
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نام تجاری خارجی و اثار ان بر درک و نگرش بر محصول دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نام تجاری خارجی و اثار ان بر درک و نگرش بر محصول کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نام تجاری خارجی و اثار ان بر درک و نگرش بر محصول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نام تجاری خارجی و اثار ان بر درک و نگرش بر محصول :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
این پژوهش بررسی نام تجاری خارجی و تأثیر آن بر درک و نگرش بر محصول می پردازد. محصولات نیز به دو نوع محصولات کاربردی و لذت جویانه تقسیم و تاثیر نام تجاری خارجی برای این دو نوع محصول آزمون شده است. برای این منظور از پرسش نامه برای جمع آوری اطلاعات و از روش هم بستگی و رگرسیون چندگانه به صورت پیشرونده برای تجزیه و تحلیل فرضیه های پژوهش استفاده شده است.یافته های تحقیق حاکی از آنست که علاقه مندی نسبت به محصولات لذت بخش با نام تجاری خارجی و کیفیت ادراک شده از نام تجاری خارجی می تواند در نگرش پر محصول با نام تجاری خارجی تأثیر مثبتی داشته باشد. همچنین تناسب نام تجاری خارجی COO برای محصولات کاربردی و محصولات لذت بخش نیست تاثیر معنی داری بر درک نگرش هر محصول نشان داده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.