مبانی بازاریابی چریکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی بازاریابی چریکی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی بازاریابی چریکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی بازاریابی چریکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی بازاریابی چریکی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه در سازمانهای مختلف، تمرکز بسیار زیادی بر بهبود کارایی و اثربخشی فعالیتهای بازاریابی وجود دارد. سازمانها در جستجوی روشهایی جدید و کاربردی برای انجام بهینه این وظایف پرمخاطره در راستای کاهش هزینهها و افزودن ارزش به محصولات یا خدمات خود هستند. بسیاری از افراد ممکن است بارها با اصطلاح بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی مواجه شده باشند و شاید این اصطلاح به اشتباه تداعیکننده نوعی بازاریابی مخرب و آزاردهنده باشد، در صورتی که این روش بازاریابی، سرشار از خلاقیت و نوآوری بوده و شامل راهبردهایی است که میتواند به راحتی و با هزینهای اندک مورد استفاده قرار گیرد. بدیهی است با توجه به گسترش رسانهها و تبلیغات گسترده، اثربخشی بازاریابی چریکی یک موضوع حائز اهمیت و ضروری است که در حال حاضر، مدیران بازاریابی بر اجرای آن تأکید میکنند. در این راستا در مقاله حاضر، ضمن بیان مبانی بازاریابی چریکی، به تفاوتهای بازاریابی چریکی و بازاریابی سنتی و مراحل اجرای بازاریابی چریکی نیز پرداخته شده تا این که بتوان به صورت صحیح و اصولی، بازاریابی چریکی را اجرا کرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.