سنجش میزان بدبینی سازمانی با استفاده از تئوری مجموعه های راف (مطالعه موردی:آموزش وپرورش منطقه ۱۳ تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش میزان بدبینی سازمانی با استفاده از تئوری مجموعه های راف (مطالعه موردی:آموزش وپرورش منطقه ۱۳ تهران) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش میزان بدبینی سازمانی با استفاده از تئوری مجموعه های راف (مطالعه موردی:آموزش وپرورش منطقه ۱۳ تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش میزان بدبینی سازمانی با استفاده از تئوری مجموعه های راف (مطالعه موردی:آموزش وپرورش منطقه ۱۳ تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش میزان بدبینی سازمانی با استفاده از تئوری مجموعه های راف (مطالعه موردی:آموزش وپرورش منطقه ۱۳ تهران) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر سنجش میزان بدبینی سازمانی در بین کارکنان با استفاده از تئوری مجموعه های راف می باشد. این پژوهش از نوع کاربردی بوده و جامعه آماری این پژوهش شامل کارکنان آموزش وپرورش منطقه۱۳تهران بوده است که با رجوع به جدول مورگان ، حجم نمونه ۱۶۸ نفر تعیین گردید، ابزار گرد آوری داده ها پرسشنامه با آلفای کرونباخ ۰/۸۴ می باشد. در این بررسی بدبینی سازمانی بر اساس مدل اندرسون (۱۹۹۶)، شامل ابعاد ناامیدی، سرخوردگی و احساسات منفی و بی اعتمادی نسبت به سازمان می باشد و میزان بدبینی سازمانی بر این اساس سنجیده شده است. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از تئوری مجموعه های راف استفاده شده است. بدین منظور پس از تشکیل جداول تصمیم استاندارد شده در مرحله بعد موارد سازگار و ناسازگار مشخص شدند و پس از آن جداول تقلیل تشکیل گردید. در نهایت نتایج به طور کلی نشان داد که اگر میزان بی اعتمادی به سازمان در سطح کمی باشد و فرد نسبت به وعده های داده شده توسط سازمان و عمل به آن امید داشته باشد آنگاه میزان بدبینی نسبت به سازمان هم کم خواهد بود. علاوه بر این نتایج نشان داد که عامل سرخوردگی یا ناکامی در حد کمی میزان بدبینی را در سازمان افزایش میدهد. همچنین بر اساس نتایج بدست آمده اگر نا امیدی در سطح متوسطی باشد، آنگاه میزان بدبینی هم در سطح متوسطی خواهد بود و در نهایت بر اساس نتایج بدست آمده اگر احساسات منفی و نگرش های نا مناسب نسبت به اهداف، رسالت و عملکرد سازمانی در سطح زیادی باشد، آنگاه میزان بدبینی هم نسبت به سازمان زیاد خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.