بررسی میزان موفقیت در پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد تئوری مجموعه های راف (مطالعه موردی: بانک تجارت کرمان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان موفقیت در پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد تئوری مجموعه های راف (مطالعه موردی: بانک تجارت کرمان) دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان موفقیت در پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد تئوری مجموعه های راف (مطالعه موردی: بانک تجارت کرمان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان موفقیت در پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد تئوری مجموعه های راف (مطالعه موردی: بانک تجارت کرمان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان موفقیت در پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد تئوری مجموعه های راف (مطالعه موردی: بانک تجارت کرمان) :

تعداد صفحات :۳۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی میزان موفقیت در پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از تئوری مجموعه های راف می باشد. این پژوهش از نوع کاربردی بوده و جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه کارکنان بانک تجارت کرمان بوده است که با رجوع به جدول مورگان ، حجم نمونه ۲۰۰ نفر تعیین گردید، ابزار گرد آوری داده ها پرسشنامه می باشد. ضریب پایایی آن به روش آلفای کرنباخ بیشتر از ۰.۷ می باشد. در این بررسی میزان موفقیت در پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از ابعاد انگیزه، مهارت، اختیار و تعهد سنجش شده است. به منظور تجزیه وتحلیل داده ها از تئوری مجموعه های راف استفاده شده است. بدین منظور پس از تشکیل جداول تصمیم استاندارد شده در مرحله بعد موارد سازگار و ناسازگار مشخص شدند و پس از آن جداول تقلیل تشکیل گردید. در نهایت نتایج به طور کلی نشان داد که اگر میزان انگیزه کارکنان برای مشتری مداری درسطح کمی باشد، آنگاه میزان موفقیت در پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری هم کم خواهد بود. همچنین در پژوهش حاضر نتایج نشان دادکه عوامل اختیار برای مشتری مداری و همچنین تعهد در حد متوسط بر میزان موفقیت در پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری موثرند و علاوه بر این نتایج نشان داد که داشتن مهارت برای مشتری مداری به میزان زیادی موفقیت در پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را افزایش خواهد داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.