معرفی شاخص رضایت مشتری کشورها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
معرفی شاخص رضایت مشتری کشورها دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد معرفی شاخص رضایت مشتری کشورها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی معرفی شاخص رضایت مشتری کشورها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن معرفی شاخص رضایت مشتری کشورها :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
امروزه به دلیل اهمیت رضایت مشتری بسیاری از کشورها در سطح ملی به محاسبه آن پرداخته اند. در حالیکه روند جهانی سازی و گسترش مبادلات تجاری در سطوح بین المللی، در جنبه کالا یا خدمات، بکارگیری ابزار الگوبرداری و محک زنی نسبت به سایر رقبا را تبدیل به نیازمندی اساسی سازمانهای تجاری نموده است، مقایسه سطح رضایت مشتریان نه تنها در بین رقبا بلکه مابین صنایع مختلف و سازمانهای گوناگون حتی در سایر کشورها نیا به منظور بکارگیری استراتژیهای رقابتی مناسب، امری ضروری است. به منظور بهبود ارائه کالا و خدمات به مصرف کنندگان خود، به طور مستمر و در فواصل زمانی خاص رضایت آنها را اندازه گیری میکنند تا بتوانند رضایتشان را بالا برده و از مزایای آن که همانا وفداداری مشتری و سود بیشتر برای شرکتهایشان و به دنبال آن پیشرفت کشورشان است استفاده کنند در این مقاله ابتدا به تاریخچه اندازه گیری رضایت مشتری میپردازیم پس از آن شاخص رضایت مشتری را در کشورهایی چون آمریکا، سوئیس و مالزی بررسی میکنیم و در نهایت مزایای وجود سیستم رضایت مشتری را در سطح ملی بیان خواهیم کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.