درمان نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن دانشآموزان مبتلا به نارسا خوانی شهر کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 درمان نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن دانشآموزان مبتلا به نارسا خوانی شهر کرمانشاه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد درمان نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن دانشآموزان مبتلا به نارسا خوانی شهر کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی درمان نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن دانشآموزان مبتلا به نارسا خوانی شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن درمان نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن دانشآموزان مبتلا به نارسا خوانی شهر کرمانشاه :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در پژوهش حاضر، اثرات درمان نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی تحولی مورد بررسی قرار گرفت. به منظور انجام این پژوهش، ابتدا تعداد ۱۶۵ نفر از دانش آموزان مشکوک به نارساخوانی در مقطع ابتدایی از پایه های سوم، چهارم و پنجم به شیوه نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای به صورت تصادفی انتخاب و سپس از میان آنها تعداد ۶۰ دانش آموز پس از اجرای آزمونهای تشخیصی ) از جمله آزمون هوشی وکسلر کودکان، آزمون اختلال خواندن، آزمون ADHD و آزمون اختلال سلوک ( به صورت هدفمند برگزیده شدند. سپس، آزمودنیهای نارساخوان بر مبنای مقیهاس طبقه بندی بیکر، درچهارگروه آزمایشی وگواه نوع L/p تعداد هر گروه ۱۵ نفر ( به صورت تصادفی جایگزین شدند. پس از اجهرای پهیش آزمهون در هر دو گروه، گروههای آزمایشی نوع L/p هیچگونه روش درمانی را دریافت نکردند. پس از آن، در هر دو گروه آزمایشی و گواه، پس آزمون ) بلافاصله پس از اتمام درمان ( و آزمون پی گیری ) پس از گذشت ۴ ماه ( به اجرا درآمد. در پایان داده های بدست آمده با روش آماری تحلیل واریانس آمیخته، تحلیل واریانس اندازه گیری مکرر و آزمون t وابسته مورد تجزیهه و تحلیهل قرار گرفت. یافته های پژوهشی حاکی از آن بود که اولاً مداخله های نوروسایکولوژی بر مبنای مدل تعادل خواندن بیکر سبب افزایش میزان دقت و درک خواندن دانش آموزان نارساخوان نوع L گردید. همچنین این شیوه ها موجب افزایش میزان درک وسرعت خواندن دانش آموزان نارساخوان نوع p گردید. ثانیا، کاربرد این شیوه های درمانی موجب پایداری اثرات درمان ) پس از گذشت۴ ماه ر این گروه از کودکان شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.