بررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء کیفیت خدمات در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء کیفیت خدمات در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء کیفیت خدمات در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء کیفیت خدمات در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء کیفیت خدمات در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه رقابت برای بهبود کیفیت خدمات به عنوان یک مسئله راهبردی کلیدی برای سازمان هایی که در بخش خدمات فعالیت می کنند، شناخته شده است. سازمان هایی که به سطح بالاتری از کیفیت خدمات دست می یابند، سطوح بالاتری از رضایتمندی مشتریان را به عنوان مقدمهای برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار خواهند داشت. سازمان های امروزی برای رقابت در محیط متلاطم امروز ناچار از توجه ویژه به کیفیت خدمات خود هستند. این امر ماندگاری بیشتر مشتریان، جذب مشتریان جدید و بهبود عملکرد مالی و سودآوری را به دنبال خواهد داشت. لذا هدف اصلی این تحقیق، ارائه مدلی جهت شناسایی و سنجش اهمیت مؤلفههای ارتقاء کیفیت خدمات سازمان است. بر اساس این تحقیق مقوله های ارتقاء کیفیت خدمات با استفاده از پرسشنامه پنج گزینهای لیکرت مورد بررسی قرار گرفت. روایی پرسشنامه با روش محتوا و پایایی آن با روش آلفای کرونباخ مورد بررسی و تائید قرار گرفت. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی است. در ادامه از آزمون تی t جهت سنجش میزان اهمیت هر یک از مقوله های ارتقاء کیفیت خدمات استفاده گردید که نتایج نشان میدهد که درسازه ارتقاء کیفیت خدمات ، مقولههای مدیریت و توسعه منابع انسانی ، رضایتمندی کارکنان و تعهد رهبر و مدیران ارشد از میزان اهمیت زیادی برخوردار میباشند. همچنین به منظور تعیین تفاوت یا عدم تفاوت بین متوسط نمره مؤلفههای ارتقاء کیفیت خدمات از آزمون تحلیل واریانس تک متغیره استفاده گردید که نتایج حاکی از عدم وجود تفاوت معنی داری بین متوسط نمره مؤلفههای ارتقاء کیفیت خدمات سازمان در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.