اهداف ومحاسن مدیریت اجرای طرح استقبال از بهار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با محوریت اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اهداف ومحاسن مدیریت اجرای طرح استقبال از بهار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با محوریت اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اهداف ومحاسن مدیریت اجرای طرح استقبال از بهار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با محوریت اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اهداف ومحاسن مدیریت اجرای طرح استقبال از بهار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با محوریت اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اهداف ومحاسن مدیریت اجرای طرح استقبال از بهار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با محوریت اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

این | بژوهش تبیین نقش شهرداری ها و سازمان های وابسته به آن در ارتقای مدیریت شهری با رویکرد مدیریت اجرای طرح استقبال از بهار درسازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با محوریت اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل می باشد . در اقتصاد مقاومتی رویکرد کشور و جامعه به سمت ایجاد نهضت استعدادیابی و ظرفیتیابی درونی و استفاده از فرصتهای موجود ملی است. روش مورد استفاده در این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظرگرد آوری اطلاعات توصیفی تحلیلی می باشد که ازاواخر بهمن تا – اواخر فرروردین ماه هر ساله در سطوح معاونت های اجرائی )بهره برداری ( و ستادی ) مالی اداری ، هماهنگی برنامه ریزی ، بهداشت ، فنی ، روابط عمومی وحوزه مدیریت فرهنگی سازمان باهمکاری شهرداری مناطق در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی ، بهداشتی ، مذهبی ، آموزشی ، محیط زیست و فضای سبز انجام می گردد. نتایج حاصل از این بژوهش نشان داد که سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران دارای ظرفیت های درونی مناسبی از نظر وجود کارشناسان اجرائی و ستادی ومدیریت زمان بر بروژه های اجرائی کوتاه مدت می باشد و با استفاده از فرصت های مناطق مختلف شهرداری تهران مهر تأییدی بر رویکرد اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.