نشانه شناسی تبلیغات بازرگانی نشریه بازار کار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نشانه شناسی تبلیغات بازرگانی نشریه بازار کار دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نشانه شناسی تبلیغات بازرگانی نشریه بازار کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نشانه شناسی تبلیغات بازرگانی نشریه بازار کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نشانه شناسی تبلیغات بازرگانی نشریه بازار کار :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

تبلیغات یکی از پدیده های اجتناب ناپذیر دنیای امروز به شمار می آ ید که هر شخصی برای رسیدن به اهداف خود چه در عرصه اقتصادی و چه عرصه های فرهنگی و اجتماعی نیازمند این پدیده می باشد. هدف این مطالعه درک این نکته است که طراحان آگهی ها در نشریه بازار کار، چگونه معناها را به رمز می کشند و چگونه نظام های دلالت را یجاد می کنند تا گروه های مختلف مخاطبان آنها ار تا ین حد معنادار درک کنند. در این تحقیق علاوه بر اینکه نشانه شناسی به عنوان یک علم بررسی شده است، به عنوان یک روش نیز در نظر گرفته شده است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که با توجه به تخصصی بودن نشریه بازار کار و در نتیجه خاص بودن مخاطبان آن، این آگهی ها به دلیل وجود متون غیر بصری فراو ن در اکثریت آنها و عدم استفاده مناسب و کافی از نشانه ها و نظریه های نشانه شناسی که بر مخاطب تاثیر می گذارد، صرفا کاربردی بوده اند و نشانه هایی که زیر مجموعه متون فرا زبانی قرار می گیرند، بیشترین میزان هماهنگی با نظریات نشانه شناسی در تبلیغات این نشریه را دارا هستند و از منظر الگوی همنشینی و جانشینی بارت به منظور تولید معانی ضمنی و معانی غایب به خوبی به کار رفته ند. همچنین به وسیله نشانه شناسی دو آگهی از نشریه ی عمومی به عنوان گواه و مقایسه آنها با تبلیغات نشریه مورد تحقیق، نتایج حاصل نشان داد که با توجه به تخصصی بودن نشریه بازار کار و در نتیجه خاص بودن مخاطبان آن، متون غیر بصری فراوان در اکثریت این تبلیغات دیده میشود و آگهی دهندگان و طراحان آگهی استفاده مناسب و کافی از نشانه ها و نظریه های نشانه شناسی را غیر ضروری دانسته اند و صرفا به کاربردی بودن این تبلیغات توجه داشته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.