تاثیر کیفیت زندگی درمانی بر علائم روانی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره اول شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر کیفیت زندگی درمانی بر علائم روانی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره اول شهر اصفهان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر کیفیت زندگی درمانی بر علائم روانی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره اول شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر کیفیت زندگی درمانی بر علائم روانی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره اول شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر کیفیت زندگی درمانی بر علائم روانی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره اول شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش، تعیین میزان اثربخشی کیفیت زندگی درمانی بر علائم روانی دانش آموزاندختر مقطع متوسطه دوره اول شهر اصفهان است. پژوهش نیمه تجربی با طرح پیش آزمون- پس آزمونبا گروه کنترل بود. جامعه آماری تمامی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر اصفهان در سالتحصیلی ۹۵-۹۴بودند. روش نمونه گیری تصادفی ساده بود. از بین ۱۰۰دانش آموز که به پرسشنامهعلایم روانی دراگوتیس(۱۹۷۳ )پاسخ دادند، تعداد ۳۰نفر که بیشترین نمره را کسب نمودند انتخاب وسپس به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل قرار گرفتند. گروه آزمایش در ۵جلسه کیفیتزندگی درمانی شرکت کردند در حالی که گروه کنترل هیچ مداخله روانشناختی دریافت نکردند. سپسپس آزمون روی هر دو گروه اجرا گردید. نتایج تحلیل کوواریانس نشان داد که در نمره های پس آزموناین دو گروه تفاوت معناداری وجود داشت. و نمره علائم روانی گروه آزمایش نسبت به گروه کنترل کمتربود ( p=0/001)با توجه به نتایج پژوهش می توان گفت کیفیت زندگی درمانی بر کاهش علائم روانیدانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره اول تاثیر معنی داری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.