تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخشنرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخشنرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخشنرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخشنرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخشنرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف ار این پژوهش، اولویت بندی مهمترین عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند در صنعت نرم افزاری است؛در راستای نیل به این هدف رابطه بین عوامل آمیخته بازاریابی ( کانال توزیع، قیمت ارزش گرا، فعالیت هایترفیعی و خدمات پس از فروش)، تصویر شرکت، سه بعد ارزش ویژه برند( آگاهی از برند/ تداعی ذهنی،کیفیت ادراک شده و وفاداری به برند) و ارزش کلی ارزش ویژه برند، به وسیله معادلات ساختاری سنجیدهشده است. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و بر اساس روش گرد آوری داده ها از نوع توصیفی-پیمایشی محسوب می شود. جامعه آماری، کاربران محصولات یک شرکت نرم افزاری می باشند که علاوه برکاربر بودن با شرکت تعامل و ارتباط داشده اند، به این منظور با روش نمونه گیری تصادفی ساده نمونه اییمشتمل بر ۲۲۸نفر تعیین شد. نتایج حاصل نشان داد که تصویر شرکت به عنوان متغیر میانجی مهمتریننقش را در فرایند ایجاد ارزش ویژه برند ایفا می کند و خدمات پس از فروش، قیمت و ترفیع به واسطه اینمتغیر بر ابعاد ارزش ویژه برند تاثیر گذارند و از بین ابعاد ارزش ویژه برند، کیفیت ادراک شده و وفاداری بهبرند بر ارزش ویژه برند تاثیر معنادار و مثبت اعمال می کند. بنابراین، شرکت های فعال در حوزه نرم افزاربایستی تاکید زیادی بر ایجاد محصول با کیفیت و ایجاد وفاداری به برند داشته و در این زمینه از تصویرشرکت خود نیز به عنوان یک مزیت رقابتی عمده بهره گیرند. همچنین از طریق افزایش مطلوبیت خدماتپس از فروش، استمرار ملاقات نمایندگان شرکت با مشتریان و حفظ تناسب قیمت محصولات خود با کیفیتآنها، تصویر ذهنی مثبت مشتریان از شرکت را ارتقاء داده و از این طریق بر کیفیت ادراک شده و وفاداریمشتریان خود تاثیر مثبت اعمال نمایند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.