بررسی عوامل موثر بر عدم رضایتمندی تامین کنندگان کالا در زنجیره تامین (مطالعه موردی: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر عدم رضایتمندی تامین کنندگان کالا در زنجیره تامین (مطالعه موردی: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر عدم رضایتمندی تامین کنندگان کالا در زنجیره تامین (مطالعه موردی: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر عدم رضایتمندی تامین کنندگان کالا در زنجیره تامین (مطالعه موردی: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر عدم رضایتمندی تامین کنندگان کالا در زنجیره تامین (مطالعه موردی: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تامین کنندگان جزء مکمل فرآیند تامین یک سازمان می باشند . امروز نقش تامین کنندگان در دستیابی سازمانها به مزیت رقابتی بیش از پیش نمایان گردیده است . رضایت تامین کنندگان به عنوان ذینغعان و شرکای تجاری سازمان در زنجیره تامین کمتر مورد توجه قرار گرفته است، این در حالی است که روابط تولید کننده و تامین کننده یکی از پیوندهای مهم زنجیره تامین است و بهبود روابط بین این دو می تواند کلید برتری یک تولیدکننده صنعتی باشد. در این تحقیق عامل موثر بر عدم رضایتمندی تامین کنندگان شرکت گار استان آذربایجان شرقی که منجر به عدم استقبال آنها از مناقصات خرید کالا می گردد مورد بررسی قرار گرفته است. ازمیان ۶۰ ‏تامین کننده عمده شرکت گاز استان ۵۲ ‏تامین کننده به عنوان نمونه انتخاب و از طریق دو پرسشنامه داده های تحقیق جمع آوری گردیدند. پس ازبررسی نرمال بودن داده ها برای آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون t تک نمونه ای استفاده شد . سپس برای تعیین وزن نسبی عوامل نسبت به یکدیگر از روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP ‏) استغاده شده است . نتایج این پژوهش نشان می دهد که عامل نحوه پرداخت توسط خریدار بیشترین نقش در عدم رضایتمندی تامین کنندگان داشته و عوامل محیطی، قراردادی و مدیریتی (مدیریت ارتباطات متقابل و مدیریت اختلاف ) دررتبه های بعدی قرار دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.