بررسی رابطه میان تصویر برند و ارتباط موفق با مشتری(مطالعه موردی فروشگاه های کاله شهرستان قائمشهر)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه میان تصویر برند و ارتباط موفق با مشتری(مطالعه موردی فروشگاه های کاله شهرستان قائمشهر) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه میان تصویر برند و ارتباط موفق با مشتری(مطالعه موردی فروشگاه های کاله شهرستان قائمشهر) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه میان تصویر برند و ارتباط موفق با مشتری(مطالعه موردی فروشگاه های کاله شهرستان قائمشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه میان تصویر برند و ارتباط موفق با مشتری(مطالعه موردی فروشگاه های کاله شهرستان قائمشهر) :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف بررسی تبلیغات و پیشبردهای فروش در ایجاد ارزش ویژه برند که با استفاده از مدل بویل و همکاران ( ۲۰۱۳) در نمایندگی های محصولات کاله شهرستان قائمشهر انجام شده است. مدل مزبور با داشتن ابعاد تبلیغات انجام شده، نگرش مصرف کننده از تبلیغات، پیشبردهای پولی و غیر پولی، کیفیت درک شده، آگاهی برند ، تداعی برند و وفاداری برند می باشد. پژوهش حاضر از نوع هدف کاربردی و از نوع روش توصیفی – پیمایشی بوده و با استفاده از نرم افزار ا lisrel به بررسی رابطه بین متغیرها از پرسشنامه ۳۳ سئوالی براساس طیف پنج گانه لیکرت پرداخته شد. جامعه آماری مورد بررسی در این پژوهش مشتریان نمایندگی های شهرستان قائمشهر در سال ۱۳۹۲ که با فرمول کوکران برابر با ۳۸۴ نفر محاسبه شده است و در نهایت نتایج حاصله از آزمون های صورت گرفته فرض های هفتم و هشتم که مربوط به مولفه های پیشبردهای پولی بوده رد شده و باقی فرضیات موجود مورد تائید قرار گرفته شدند و در انتها پیشنهاداتی در راستای متغیرهای مورد بررسی مطرح شده و در ادامه آن نیز با بیان یک نتیجه گیری کلی و ارائه راهکارهایی منتج از فرضیات پرادخته شد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.