بررسی رابطه بین آگاهی و تداعی از برند با ثبات رفتاری مشتریان (مطالعه موردی:شعب بانک صادرات شهر اردبیل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین آگاهی و تداعی از برند با ثبات رفتاری مشتریان (مطالعه موردی:شعب بانک صادرات شهر اردبیل) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین آگاهی و تداعی از برند با ثبات رفتاری مشتریان (مطالعه موردی:شعب بانک صادرات شهر اردبیل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین آگاهی و تداعی از برند با ثبات رفتاری مشتریان (مطالعه موردی:شعب بانک صادرات شهر اردبیل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین آگاهی و تداعی از برند با ثبات رفتاری مشتریان (مطالعه موردی:شعب بانک صادرات شهر اردبیل) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

تمام تصمیم گیری های بازاریابی بر اساس فرضیات و دانش رفتار مشتری می باشند تحقیق در مورد رفتار مشترییک فرآیند بسیار پیچیده است، اما درک رفتار مشتری برای بازاریاب ها خیلی مهم است. این پژوهش با استفاده ازروش توصیفی- همبستگی به بررسی رابطه بین آگاهی و تداعی از برند با ثبات رفتاری مشتریان )مطالعه موردی:شعب بانک صادرات شهر اردبیل( میپردازد. این پژوهش که از نوع کاربردی و از لحاظ نوع روش، توصیفی وهمبستگی میباشد جامعه آماری این پژوهش مشتریان و کارکنان شعب بانک صادرات شهر اردبیل میباشند کهتعداد آنها برابر ۳۴۰نفر می باشد روش مورد استفاده برای نمونه گیری روش تصادفی ساده است. برای تعیینحجم نمونه نیز از جدول مورگان استفاده شده است که طبق این جدول تعداد نمونه آماری برای کارکنان برابر ۱۸۱بدست آمده است و به روش همسان سازی به همان میزان نیز از بین مشتریان این بانک نیز انتخاب می گرددکه جمع کل نمونه ۳۶۲نفر می باشد پژوهش حاضر در دو بخش نظری و عملی انجام شده است. در بخش نظری،اطلاعات لازم با استفاده از روش کتابخانه ای و اسنادی و در بخش عملی، به شیوه میدانی جمع آوری شده اندگردآوری داده ها به صورت پرسشنامه ای می باشد و برای سنجش متغیر آگاهی و تداعی از برند از پرسشنامهاستاندارد ۱۶سوالی در دو بعد و برای متغیر ثبات رفتاری مشتریان از پرسشنامه استاندارد ۱۳سوالی با طیفلیکرت استفاده شده است تجزیه وتحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSSاز آزمونهای پارامتریک پیرسون ورگرسیون چند متغیره استفاده شده است و نتایج پژوهش حاکی از آن است که بین آگاهی و تداعی از برند با ثباترفتاری مشتریان رابطه مثبت و معنی داری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.