بررسی چابکی در سیستم ارائه خدمات بانکداری به کمک مدل های شبیه سازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی چابکی در سیستم ارائه خدمات بانکداری به کمک مدل های شبیه سازی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی چابکی در سیستم ارائه خدمات بانکداری به کمک مدل های شبیه سازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی چابکی در سیستم ارائه خدمات بانکداری به کمک مدل های شبیه سازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی چابکی در سیستم ارائه خدمات بانکداری به کمک مدل های شبیه سازی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این مقاله به بررسی عوامل موثر بررضایت مندی مشتریان ازخدمات بانکی، توسط شبیه سازی کامپیوتریمی پردازد. درمحیط رقابتی و مشتری سالار امروز، رضایت مندی مشتریان نه تنها یک ابزار رقابتی، بلکهیک نیاز رقابتی می باشد. در این محیط چابکی نوعی توانایی در بنگاه ایجاد می کند تا بتواند به تغییراتسریع پاسخ دهد. درواقع بنگاه های چابک به دنبال ارائه محصول با کیفیت بالا، بدون اشکال، با زمانانتظارکوتاه، همراه با ارتقا وقابلیت شکل دهی مجدد سیستم می باشند. یکی از عوامل موثر رضایتمندی، مدت انتظار مشتری درسیستم می باشد. این مقاله برآن است تا با استفاده از روش شبیه سازیرابطه ای بین تعداد خدمت دهندگان(سرویس دهندگان) و زمان انتظارمشتریان که یکی از شرایط چابکیبرای بنگاه ها می باشد را دربانک مورد نظر برقرار نماید. بدین منظور پس از شناخت و بررسی سیستمبانک مورد نظر، به موازات مدلسازی سیستم، به جمع آوری داده ها واطلاعات مربوطه پرداخته شده است.جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارهای آماری Minitabو جهت ساخت و اجرای مدل از نرم افزار Arenaاستفاده شده است.درنهایت، ارتباط مناسبی بین اجزا وفاکتورهای عملکردی سیستم برقرار شد ومیزان چابکی سیستم نیز بررسی شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.