بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچکو متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچکو متوسط دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچکو متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچکو متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچکو متوسط :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در عصر حاضر که شرایط بازار با جهانی شدن بصورت رقابتی درآمده است شرکت ها بایستی برای کسبمزیت رقابتی از تمام ظرفیت های خود بهره ببرند. بر این اساس این پژوهش با درنظر گرفتن اهمیت دانشبه عنوان مهمترین ملاک رشد همه جانبه سازمان ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط در عصر حاضر،به بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتریان بر تجارت الکترونیک در شرکت های کسب و کار کوچک پرداختهاست. روش تحقیق مورد استفاده توصیفی پیمایشی و از نظر هدف کاربردی است و ابزار گردآوری داده هاپرسشنامه محقق ساخته می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل ۹۵نفر از کارکنان این شرکت می باشدکه جامعه نمونه بصورت تمام شمار می باشد. پس از گردآوری داده آزمون رگرسیون روی فرضیات تحقیقانجام شد و کلیه فرضیات مورد تایید قرار گرفت. نتایج این تحقیق نشان از تاثیر مدیریت دانش مشتری برتجارت الکترونیک در شرکت کسب و کار کوچک دارد و می تواند مورد استفاده مدیران این شرکت قرارگیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.