بررسی ارتباط محتوای وب سایت و اعتماد اکترونیکی و اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط محتوای وب سایت و اعتماد اکترونیکی و اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط محتوای وب سایت و اعتماد اکترونیکی و اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط محتوای وب سایت و اعتماد اکترونیکی و اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط محتوای وب سایت و اعتماد اکترونیکی و اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

تحولات پرشتاب در زمینه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، موجب تغییرات سیاسی، اقتصادی و اجتماعیگسترده ای شده است. افزایش دسترسی عموم مردم به اینترنت، سبب شده تا امکان استفاده از فناوریهای اطلاعاتی از جایگاه ویژه ای برخوردار شود . از سوی دیگر، ویژگی ها و مزایای بی شمار بازاریابیاینترنتی همچون: عدم وجود محدودیت زمانی و مکانی در استفاده از خدمات، دسترسی آسان به اطلاعاتمورد نیاز، صرفه جویی در زمان مشتریان، کاهش چشمگیر هزینه های استفاده از خدمات، امکانبرخورداری از خدمات متنوع و متناسب با نیاز و…، باعث رشد چشمگیر کاربرد بازاریابی اینترنتی شدهاست. این پژوهش در پی بررسی ارتباط محتوای وب سایت و اعتماد الکترونیکی و اثر بخشی بازاریابیالکترونیکی میباشد. تحقیق حاضر تلاشی در جهت شناسایی ابعاد محتوای وبسایت و بررسی تاثیر آن براعتماد الکترونیکی و اثر بخشی بازاریابی می باشد. روش تحقیق حاضر توصیفی – پیمایشی از نوعکاربردی است و روش جمع آوری داده ها، کتابخانه ای و میدانی می باشد که جهت سنجش فرضیات ودستیابی به اهداف تحقیق، خریداران اینترنتی به عنوان اعضای جامعه آماری در نظر گرفته شدند. برایگردآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شد که به صورت انفرادی در اختیار اعضای جامعه گذاشته شدهو سپس داده ها با استفاده از روش معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند و تمامی فرضیهها مورد آزمون قرار گرفتند.که تمامی فرضیه ها بجز فرضیه چهارم مورد تائید قرار می گیرند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.