بررسی ارتباط بین کارآفرینی شرکتی و دیدگاه های مشتری و یادگیری و رشدکارت امتیازی متوازن با استفاده از مدل ISM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین کارآفرینی شرکتی و دیدگاه های مشتری و یادگیری و رشدکارت امتیازی متوازن با استفاده از مدل ISM دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین کارآفرینی شرکتی و دیدگاه های مشتری و یادگیری و رشدکارت امتیازی متوازن با استفاده از مدل ISM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین کارآفرینی شرکتی و دیدگاه های مشتری و یادگیری و رشدکارت امتیازی متوازن با استفاده از مدل ISM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین کارآفرینی شرکتی و دیدگاه های مشتری و یادگیری و رشدکارت امتیازی متوازن با استفاده از مدل ISM :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در وضعیت فعلی کسب و کار، اشتغال و کارآفرینی به علت وجود دستهای فراوان و رقبای زیاد و نیز انبوهبیکاران، دشوارتر گردیده است. در چنین شرایطی ارائه یک راهکار کلیدی و بررسی امکان حضور موفق در این زمینه اهمیت دو چندانی پیدا میکند. نیاز به کارآفرینی شرکتی در پاسخ به تعدادی از مسائل و مشکلات مبرم مانند: رشدسریع تعدادی از رقبای خبره و ماهر؛ حس بی اعتمادی به روشهای سنتی مدیریت؛ رقابت بین المللی؛ و تمایل به بهبود بهره وری و کارآیی، به وجود آمده است. یکی از عوامل تأثیرگذار بر موفقیت شرکتهای تعاونی، تلاش درجهت گسترش کارآفرینی در این شرکتها است. بنابراین، کارآفرینان میتوانند با استفاده از فرصتهای شغلی جدیددر بخش تعاون دست به نوآوری بزنند و با همکاری سایر افراد جامعه در راستای توسعه ی جامعه گام بردارند.هدف از انجام این پژوهش، شناسایی و معرفی شاخصهای ارزیابی اقدامات کارآفرینانه شرکتی ازمنظرهای مشتری و یادگیری و رشد کارت امتیازی متوازن میباشد. بدین منظور پرسشنامه ای حاوی ۱۷سوال دردو منظر مشتری، و یادگیری و رشد تدوین و پس از تائید روایی محتوا، بین شرکت تعاونیهای منتخب شهرستان یزد توزیع گردید. سپس، با استفاده از روش تدوین استراتژی دیدگاه های کارت امتیازی متوازن، ترسیم نقشهاستراتژی شرکتهای تعاونی منتخب شهرستان یزد از دو منظر BSCبا استفاده از مدل تفسیری-ساختاری ،انجام گردید.و درنهایت، با استفاده از این خروجیها توانستیم شاخصهای ارزیابی اقدامات کارآفرینانه شرکتی از منظرهای مشتری و یادگیری و رشد BSCشناسایی و معرفی کنیم. بزرگترین انگیزه ارزیابی وضعیت کارآفرینی شرکتی ازاین دو منظر ،BSCشناسایی حوزه های بهبود یا پرورش کارآفرینی در کسب وکار است. در انتهای مقاله، مزایای القای کارآفرینی شرکتی در کسب و کار، و پیشنهادات کاربردی و تحقیقاتی بیان میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.