بررسی ارتباط اهمیت برند بر جذب مشتری در فروشگاه های مواد غذایی شهرستان بابل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط اهمیت برند بر جذب مشتری در فروشگاه های مواد غذایی شهرستان بابل دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط اهمیت برند بر جذب مشتری در فروشگاه های مواد غذایی شهرستان بابل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط اهمیت برند بر جذب مشتری در فروشگاه های مواد غذایی شهرستان بابل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط اهمیت برند بر جذب مشتری در فروشگاه های مواد غذایی شهرستان بابل :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

رفتار مصرف کننده رشته نوپایی است. اولین کتابها در این زمینه به دهه ۱۹۶۰ ‏میلادی برمی گرددد با این وجود این مبحث سابقه طولانی تری دارد. برای مثال در اوایل دهه ۱۹۰۰ ‏نویسندگان در مورد چگونگی استفاده از اصول روانشناسی در تبلیغات به بحث و بررسی پرداخته اند. امروزه علم بازاریابی دریافته است که تصمیم گیری خرید برای مصرف کننده یک فرایند مستمر است و نه آنچه که به سادگی در لحظه خرید روی دهد. اگر چه مبادله بخش مهمی از رفتار مصرف کننده است اقا دیدگاههای وسیعتر امروزه بر کل فرآیند مصرف که در بر گیرنده عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده( قبل ،در حین و بعد از خرید است) تاکید دارند . ‏در تحقیقاتی که بر روی رفتار خرید مصرف کنندگان انجام شده است، تلاش شده تا به بررسی نمح محصولات مورد توجه مصرف کنندگان، روش و تعداد خرید و عوامل موثر بر آن بپردازد.ولی آگاه شدن از علتهای رفتار مصرف کننده یا خریدار چندان ساده نیست زیرا به طرز فکر و آنچه در ذهن خریدار میگذرد مربوط می شود. برای انجام این بررسی ها عموما از مدل محرک- پاسخ استفاده می شود. در این مدل عوامل انگیزشی و محرک های بازاریابی وارد جعبه سیاه مصرف کننده می شود، و او تحت این شرایط خاص واکنشهای مشخص از خود نشان می دهد. با در نظر داشتن متغیرهای تحقیق و همچنین جهت سهولت در کار از نرم افزار لیزرل استفاده شده و سپس با توجه به جامعه آماری تحقیق که در دو گروه ۱۰۰ ‏نفره می باشد به توزیع پرسشنامه اقدام نمودیم و با عنایت به اینکه روش تحقیق حاضر توصیغی پیمایشی است و از لحاظ هدف کاربردی خواهد بود مراحل صورت گرفته شد و سپس با توجه به نتایج مشخص گردید که متغیرهای اثرگذار و رابطه دار در این پژوهش چه می باشد و متناسب با این امر پیشنهاداتی صورت گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.